♡ Skravletråd JUNI ♡

Nope. Men svigerfamilien er grei sånn sett. Mye masete, joda.. Men.. Svigermor tar f.eks alltid mitt parti når han er teit. (ikke så vanskelig å få med seg at han har vært ute f.eks). Så.. Han fikk jo først en god runde kjeft fra meg. Begge kveldene. Så en skjennepreken fra sin mor. Så mormoren som ristet på hodet (og sa i fra tydelig i ettertid at hun var veldig skuffa)..

Han og broren gikk ut sammen på lørdagen. Dama til broren var heller ikke mye blid i går.. Så.. Altså. De har fått HØRT det. Men de er så.. Ååh.. Irriterende, begge to. For de mener jo det likevel var verdt det.
Jeg sa jo til samboer at jeg gjerne ville han kom tilbake litt tidlig så jeg fikk sett ham jeg og.. "Ser hverandre hver dag, så er det noe vits i?"
......
Godt han fikk høre det fra flere da ihvertfall!

Fikk et fantastisk festlig skriv fra skolen i år.

Grunnet kabalen med ny rektor, enda ikke tilsatt ass. rektor (rektor og ass. rektor for to skoler, så da greit å være to) og ikke tilsatt i alle utlyste stillinger (vikariat en del av dem) så de må lyses ut på nytt, så vet man ikke hvilke lærere og assistenter som skal være i hvilke klasser til høsten enda.

Jeg gikk altså fra å vite at "eldstemann skal beholde sin lærer, men ingen vet hvem om er lærer for første klasse enda" til "kanskje eldste beholder læreren sin, kanskje ikke", er det de er blitt informert om på skolen. Så... vi vet rett og slett ikke noe som helst enda. Man har helst kanskje snart tilsatt sfo-leder for neste år da, den nåværende skal nemlig ha et års etterutdanningspermijson.

Så kjedelig når det er så usikkert[emoji849]
Her får eldste som skal opp i 4.klasse sin 4. lærer til høsten! Altfor ustabilt....[emoji13]

Back
Topp