D
Drivved
Guest
Uff da, ikke bestandig like lett da, nei.
Hvor langt er du på vei?
Det er det som er saken. Vet ikke om jeg er gravid en gang.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, ikke bestandig like lett da, nei.
Hvor langt er du på vei?

Godt han fikk høre det fra flere da ihvertfall!Nope. Men svigerfamilien er grei sånn sett. Mye masete, joda.. Men.. Svigermor tar f.eks alltid mitt parti når han er teit. (ikke så vanskelig å få med seg at han har vært ute f.eks). Så.. Han fikk jo først en god runde kjeft fra meg. Begge kveldene. Så en skjennepreken fra sin mor. Så mormoren som ristet på hodet (og sa i fra tydelig i ettertid at hun var veldig skuffa)..
Han og broren gikk ut sammen på lørdagen. Dama til broren var heller ikke mye blid i går.. Så.. Altså. De har fått HØRT det. Men de er så.. Ååh.. Irriterende, begge to. For de mener jo det likevel var verdt det.
Jeg sa jo til samboer at jeg gjerne ville han kom tilbake litt tidlig så jeg fikk sett ham jeg og.. "Ser hverandre hver dag, så er det noe vits i?"
......
Begge i sengKlær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
![]()
Så mer riktig ut..Nei, tastefeil korrigert i neste øyeblikk 1600 men liekvel!
Så da er det bare å fortsette å skravle daHurra! Bare en haug innlegg igjen da![]()
Dette klarer vi!Bare noen få innlegg til![]()
Hurra!Dette går veien, det er jeg nesten helst sikker på, og skal nå holde meg her tenker jeg
Elsker det [emoji23][emoji7]Magisk når huset blir stille[emoji39]
Og har skjønt du har en del gjemt vekk også [emoji23]Ikke sant? Vel. Skal sies den ble åpna på lørdag av han da. Så at det var noen igjen i det hele tatt er jo flaks [emoji23]
Håper hu sovner raskt [emoji170]Nei, der våkna snuppa
Da ryker liksom regnearket jeg skulle kose meg med p oppdatere dere med i kveld
Kan jo ikke forsvinneDet burde det gå [emoji4]
Tenk snart trenger vi ikke skravle her mer, håper ikke alle forsvinner da [emoji54]
Det er sånn periodeting. Kvikklunsjen har jeg hatt i veska i snart ei uke [emoji23]Hehe søta![]()
Takk. Verste hodepinen har gitt seg i alle fall [emoji173]️God kveld og god bedring til deg[emoji4]
Sorry, jeg fikk det bestandig slik med en gang og til uke 12-15 en gang før det ble bedre, og antok derfor du var gravid..Det er det som er saken. Vet ikke om jeg er gravid en gang.![]()
Håper, mem vi får seHåper hu sovner raskt [emoji170]
Håper det er veldig kortvarig [emoji85]Nei, der våkna snuppa
Da ryker liksom regnearket jeg skulle kose meg med p oppdatere dere med i kveld
Fikk et fantastisk festlig skriv fra skolen i år.
Grunnet kabalen med ny rektor, enda ikke tilsatt ass. rektor (rektor og ass. rektor for to skoler, så da greit å være to) og ikke tilsatt i alle utlyste stillinger (vikariat en del av dem) så de må lyses ut på nytt, så vet man ikke hvilke lærere og assistenter som skal være i hvilke klasser til høsten enda.
Jeg gikk altså fra å vite at "eldstemann skal beholde sin lærer, men ingen vet hvem om er lærer for første klasse enda" til "kanskje eldste beholder læreren sin, kanskje ikke", er det de er blitt informert om på skolen. Så... vi vet rett og slett ikke noe som helst enda. Man har helst kanskje snart tilsatt sfo-leder for neste år da, den nåværende skal nemlig ha et års etterutdanningspermijson.
Har lov å klage så masse jeg vil. Fritt land [emoji23][emoji23][emoji23]Haha, slutt å klag[emoji23] du fikk ihvertfall en smakebit!
Prøver på det jaSå da er det bare å fortsette å skravle da