♡ Skravletråd JUNI ♡

Storesøster hadde et uhell i parken idag, og våt truse og shorts, hadde akkurat kjøpt to nye shortser til lillegutt så prøve å vaske henne så godt som mulig å putte på 5 åringen shorts i str 74-80 som faktisk passet! Jaja greit hun er tynn i sånne tilfeller [emoji54]

Hehe, kjekt når de kan bruke samme klærne[emoji12]

Ja, det lukter helt pyton. Spesielt når de kommer rett fra å ha stått ute i regnet å røyka. Jeg får hodepine tvert. I dag måtte jeg snu meg bort og liksom "spørre kollegaen min om saken" for jeg fikk seriøst ikke puste...
Som gravid flytter jeg meg demonstrativt bort fra sånne som stinker.. [emoji85][emoji85]
Men kan ikke gjøre sånt på jobb. På legekontoret etc går det an.
Flytte seg et par seter bort fordi noen som har drukna i parfyme eller bedrevet røykdykking omtrent, setter seg ved deg..

Men det ligger stabilt rundt 10

Godt han fikk høre det fra flere da ihvertfall!
Haha.. Ja. Føles godt at jeg ikke er alene om å synes han er teit, liksom.. Det er ikke bare jeg som er 'prippen' eller hva enn man vil kalle det. [emoji14]

Jupp, så jeg må innom Balkanboden for å handle halal marshmallows, ifjor glemte jeg det og snuppa gikk rundt da min familie og sa de spiste gris mens de koste seg med marshmallow (hun fikk kinder egg da ihvertfall)

Det verste er vel de vi møter fra Syria osv som ikke helt forstår at familien min ihvertfall ikke er muslimer [emoji54]
Haha :P
Ja... For meg er det en mormor som stadig prøver å få meg til å spise svin :P

Hei. :)
God morgen, ville jeg si, men innså at det er en stund siden..

I dag pissregner det. Jeg har hatt besøk av elektriker (... Kun iført morgenkåpen jeg da..) som må komme tilbake senere ila uka.. Skulle ordne med internettet, men det gikk ikke helt som planlagt..
Føler meg enda dårlig, og håper på at gubben snart kommer. Med mat helst.
Huff, håper du har fått slappet av i dag.

Han sa så. For det er jo akkurat det samme å ligge på hotell og kose seg sammen til en film, som at jeg ser han hver dag hjemme.. Ikke riktig skrudd sammen karen min [emoji58]
Hadde klikket litt på ham da

Back
Topp