♡ Skravletråd JUNI ♡

Tja satser på at det blir noe liv snart om ikke alle er slitne etter idag da
Man kan da ikke slutte å skravle nå bare fordi jeg kom inn :P

Storesøster hadde et uhell i parken idag, og våt truse og shorts, hadde akkurat kjøpt to nye shortser til lillegutt så prøve å vaske henne så godt som mulig å putte på 5 åringen shorts i str 74-80 som faktisk passet! Jaja greit hun er tynn i sånne tilfeller [emoji54]

God kveld, jenter! I dag har nesten alle kundene mine lukta helt j****... Håper det er et symptom. :laughing001 Hvis ikke synes jeg synd på de folka...

Kom hjem med kjempevondt i hodet. Den ene kunden min STINKA røyk, en annen stinka fisk, en tredje stinka frityr og en fjerde hadde dårlig ånde...
Og så lukta det skikkelig søppel på bakrommet....:dontknow

Ble sendt hjem fra jobben gitt. Så forkjøla at de var redd jeg smitta de andre. Så... Jeg er hjemme til jeg er frisk igjen.
Henta minste med det samme siden skolen var slutt. Så slapp jeg å gå ut igjen. Så da ble det ikke sfo hu på. Og da er sfo slutt for hu til 2klasse :)

God bedring til deg[emoji4]

Storesøster hadde et uhell i parken idag, og våt truse og shorts, hadde akkurat kjøpt to nye shortser til lillegutt så prøve å vaske henne så godt som mulig å putte på 5 åringen shorts i str 74-80 som faktisk passet! Jaja greit hun er tynn i sånne tilfeller [emoji54]
Det der har jeg også prøvd.
Går helt fint 74/80 er gode og store for å få plass til bleien

Da er vaskemaskin nr 2 i gang og de første klærne i trommelen. Kjøkken, soverom, stue og bad er rydda. Nå blir det en tur på butikken for å handle litt lunsj og middag, så satser jeg på å ha maten klar til mannen kommer hjem sånn at han blir glad og fornøyd og gidder å vaske gulvene i kveld [emoji16]

Flink du er[emoji1]

Back
Topp