Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan da ikke slutte å skravle nå bare fordi jeg kom innTja satser på at det blir noe liv snart om ikke alle er slitne etter idag da
God kveld! Er ikke så spennende HER i alle fall. Sitter her bare. Skriver litt og vurderer finne en film eller noe.God kveld jenter.
Skjer det noe spennende her i kveld?
Hadde du klart å rote den bortFant senga jeg
Hvis ikke synes jeg synd på de folka...
Det høres lurt ut! Hvordan gikk helga?Neei, altså. Samboer har fortjent å rydde litt. Jeg skal sove denne uka, jeg. Og pakke fødebagen. Lade opp til fødsel. [emoji14]
Sitter og ser på Grimm, jegGod kveld! Er ikke så spennende HER i alle fall. Sitter her bare. Skriver litt og vurderer finne en film eller noe.
Er jo tider man må passe på det også [emoji54]Nei heldigvis ikke![]()
Heldige. 18 her. Altså en torsdag ! [emoji33] Syns det er helt tåpelig jeg. Torsdag og fredag. Og ingen lekser. For det er kun de dagene.
Hvert en lang dag?Fant senga jeg
Helt utrolig! Men ha en fin dag![]()
Hehe kunne nesten klart det surrete som jeg erHadde du klart å rote den bort![]()
Ble sendt hjem fra jobben gitt. Så forkjøla at de var redd jeg smitta de andre. Så... Jeg er hjemme til jeg er frisk igjen.
Henta minste med det samme siden skolen var slutt. Så slapp jeg å gå ut igjen. Så da ble det ikke sfo hu på. Og da er sfo slutt for hu til 2klasse![]()
Det der har jeg også prøvd.Storesøster hadde et uhell i parken idag, og våt truse og shorts, hadde akkurat kjøpt to nye shortser til lillegutt så prøve å vaske henne så godt som mulig å putte på 5 åringen shorts i str 74-80 som faktisk passet! Jaja greit hun er tynn i sånne tilfeller [emoji54]
Nei ikke sant! [emoji54]Man kan da ikke slutte å skravle nå bare fordi jeg kom inn![]()
Lite søvn i natt og tankespinn ...så tung i hode . Dagen har vært hektisk ,men finHvert en lang dag?
Det er detSøtt da [emoji16]
Da er vaskemaskin nr 2 i gang og de første klærne i trommelen. Kjøkken, soverom, stue og bad er rydda. Nå blir det en tur på butikken for å handle litt lunsj og middag, så satser jeg på å ha maten klar til mannen kommer hjem sånn at han blir glad og fornøyd og gidder å vaske gulvene i kveld [emoji16]
Det er det jaKoselig da [emoji4]