Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Så.. Egentlig ikke noe å tenke på med andre ord.Så sant så sant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så.. Egentlig ikke noe å tenke på med andre ord.Så sant så sant!
Nei det hadde bare hvert tristKan jo ikke forsvinne
Sååå typisk søsken [emoji23]Ganske ekstremt det der [emoji23][emoji23]
Jojo [emoji23] Til nødsituasjoner [emoji23][emoji23]Og har skjønt du har en del gjemt vekk også [emoji23]
Så bra [emoji170]Takk. Verste hodepinen har gitt seg i alle fall [emoji173]️
Kb lager kort
Ett til lærer og ett til kjæresten
Eldste har hatt samme lærer siden første og der er egentlig meningen han skal ha henne videre ogsåSå kjedelig når det er så usikkert[emoji849]
Her får eldste som skal opp i 4.klasse sin 4. lærer til høsten! Altfor ustabilt....[emoji13]
Ja, ikke sant [emoji23] jeg tørr ikke la mannen her heller gjøre det, da hadde jeg nok kontrollert den uansett... Nøye.. [emoji23]Jaa, ellers aner jeg ikke om det blir bra..
Men.. Hadde jo vært spennende å få ham til å pakke den [emoji23]
Går nedoverHoderegning og hukommelse bare, men ca 10 i minuttet fortsatt og da litt over 1400 igjen
Prøver å holde styring i hodet...Håper det er veldig kortvarig [emoji85]
Og det r det vel idag? [emoji23]Jojo [emoji23] Til nødsituasjoner [emoji23][emoji23]
Han sa så. For det er jo akkurat det samme å ligge på hotell og kose seg sammen til en film, som at jeg ser han hver dag hjemme.. Ikke riktig skrudd sammen karen min [emoji58]Ser hverandre hver dag så er det vits??????? HALLO????
Veldig. Jeg og min søster kjøpte en sitronfromasje når vi var små. Den hadde riller på toppen. Vi måtte telle rillene og være helt enige om hvor midten var. Og gud forby om man skjærte liiiitt skjevt nedver [emoji33][emoji33][emoji33][emoji23]Sååå typisk søsken [emoji23]
Neeei, får håpe hun sovner fort igjen...Nei, der våkna snuppa
Da ryker liksom regnearket jeg skulle kose meg med p oppdatere dere med i kveld
Skjønte det, er jo lov til å håpe at hun sovner igjen hvert øyeblikk eller?Prøver å holde styring i hodet...
Sorry, jeg fikk det bestandig slik med en gang og til uke 12-15 en gang før det ble bedre, og antok derfor du var gravid..

God kveld jenter.
Skjer det noe spennende her i kveld?
Det gjør det helt klartGår nedover![]()