♡ Skravletråd JUNI ♡

Tråder helt ajpur og innlegg.. bare ca 1600 til! Og over tre timer. Og det går altå
Det kommer litt an på hvor mange som går og legger seg

Dust.
Når man kjører på noen bakfra så følger man da etter og sjekker om det er noen skade når bilen stopper ved første anledning ikke bare kjører en annen vei i rundkjøringen...
Var heldigvis så lav fart at det ikke ble skade på bilen, men alikevel

Fytti, sånt er irriterende!![emoji35]

Og han viste vel at du ikke akkurat gledet seg til helga etter at de begynte å planlegge div ekstra ting så han kunne da fint hvert der mer for deg ja!

Men han får ta det igjen nå!
Nope. Men svigerfamilien er grei sånn sett. Mye masete, joda.. Men.. Svigermor tar f.eks alltid mitt parti når han er teit. (ikke så vanskelig å få med seg at han har vært ute f.eks). Så.. Han fikk jo først en god runde kjeft fra meg. Begge kveldene. Så en skjennepreken fra sin mor. Så mormoren som ristet på hodet (og sa i fra tydelig i ettertid at hun var veldig skuffa)..

Han og broren gikk ut sammen på lørdagen. Dama til broren var heller ikke mye blid i går.. Så.. Altså. De har fått HØRT det. Men de er så.. Ååh.. Irriterende, begge to. For de mener jo det likevel var verdt det.
Jeg sa jo til samboer at jeg gjerne ville han kom tilbake litt tidlig så jeg fikk sett ham jeg og.. "Ser hverandre hver dag, så er det noe vits i?"
......

Det er viktig at man ikke skravler alene ja[emoji12]

Det er selvsagt viktig ja

Tempo nå lå på 10 i miuttet og da tar de 1500 innleggene som er igjen 2,5 time så faktisk skal ikke tempoet synke... ideelt sett litt opp fordi det gjene kan få lov til å gå ned siste timen. Ja, for at man skal slippe det racet.

Hei. :)
God morgen, ville jeg si, men innså at det er en stund siden..

I dag pissregner det. Jeg har hatt besøk av elektriker (... Kun iført morgenkåpen jeg da..) som må komme tilbake senere ila uka.. Skulle ordne med internettet, men det gikk ikke helt som planlagt..
Føler meg enda dårlig, og håper på at gubben snart kommer. Med mat helst.

God kveld og god bedring til deg[emoji4]

Back
Topp