♡ Skravletråd JUNI ♡

Dust.
Når man kjører på noen bakfra så følger man da etter og sjekker om det er noen skade når bilen stopper ved første anledning ikke bare kjører en annen vei i rundkjøringen...
Var heldigvis så lav fart at det ikke ble skade på bilen, men alikevel

Flaks det gikk bra[emoji4] noe så irriterende! Det finnes så utrolig mange uærlige mennesker[emoji35]

Hva slags seng er det?
Denne er ikke mange å velge mellom egentlig
bf9c30d01d49c2182668cd934daf3803.jpg

Haha! For å bli ferdig med faste? Begynner det å bli tungt? :) Det går bra med meg. Kom hjem i går etter å ha besøkt familien min i 1,5 uke :)
Tja hjemme uten besøk går det bra men reiser bort på fredag og er da min 5 timer en vei samt full feiring lørdag [emoji54] dårlig planlagt av dem

Tja hjemme uten besøk går det bra men reiser bort på fredag og er da min 5 timer en vei samt full feiring lørdag [emoji54] dårlig planlagt av dem
Ah, jeg forstår. Men er lov til å bryte fasten ved reise da ;)

Ble sendt hjem fra jobben gitt. Så forkjøla at de var redd jeg smitta de andre. Så... Jeg er hjemme til jeg er frisk igjen.
Henta minste med det samme siden skolen var slutt. Så slapp jeg å gå ut igjen. Så da ble det ikke sfo hu på. Og da er sfo slutt for hu til 2klasse :)
God bedring [emoji173]️

Ah, jeg forstår. Men er lov til å bryte fasten ved reise da ;)
Joa men blir nok lettere på fredag enn lørdag og da er vi jo allerede der [emoji54] har brukt alle mulige unnskyldninger før så vil helst ikke bruke noen i år [emoji4]

Hei. :)
God morgen, ville jeg si, men innså at det er en stund siden..

I dag pissregner det. Jeg har hatt besøk av elektriker (... Kun iført morgenkåpen jeg da..) som må komme tilbake senere ila uka.. Skulle ordne med internettet, men det gikk ikke helt som planlagt..
Føler meg enda dårlig, og håper på at gubben snart kommer. Med mat helst.

Back
Topp