Godt det daTror det blir spaghetti og kjøttdeig her. Det har vi. Og det er mannen som er hjemme med barna mens jeg er på kveldsvakt, så tipper han velger det vi har fremfor å handle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daTror det blir spaghetti og kjøttdeig her. Det har vi. Og det er mannen som er hjemme med barna mens jeg er på kveldsvakt, så tipper han velger det vi har fremfor å handle![]()
Det hørtes godt ut! Du er så flink til å lage mat. Hvor lærte du det?Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med kokte poteter , ertestuing og gulrot.
Ja det gjør viFlott. I dag tar vi 6000!
I grunn bare interessert i det og trives på kjøkkenet . Oppvokst med mye god mat hjemme da. Min far har jobbet som kokkDet hørtes godt ut! Du er så flink til å lage mat. Hvor lærte du det?![]()
Godt og enkeltSpagetti og pølse mistenker jeg
Ble sendt hjem pga forkjølelsen min. De ville ikke jeg skulle smitte noen så. Forståelig. Ble halv dag da.Godt og enkeltgått bra på jobb i dag?
Huff begynner bli syk:/?Ble sendt hjem pga forkjølelsen min. De ville ikke jeg skulle smitte noen så. Forståelig. Ble halv dag da.
Ble litt forkjøla etter helga ja. Gikk vel for mye fra varmt og tørt til kaldt og vått på svømmeinstruktørkurset [emoji23]Huff begynner bli syk:/?
Huff da. Håpe det ikke utvikler seg til noe merBle litt forkjøla etter helga ja. Gikk vel for mye fra varmt og tørt til kaldt og vått på svømmeinstruktørkurset [emoji23]
Så jaja. Helt tett i pappen nå gitt. Men overlever det også.
Satser på det går over med litt hvile de neste dageneHuff da. Håpe det ikke utvikler seg til noe mermasse god bedring
Titter kjapt innom fra jobbKommet godt i gang med skravlingen?
![]()
hehe når du pleier det skjønner jeg jo det![]()
Så herligI grunn bare interessert i det og trives på kjøkkenet . Oppvokst med mye god mat hjemme da. Min far har jobbet som kokk
Satse på det jaSatser på det går over med litt hvile de neste dagene![]()
Akkurat nå: rydder i gravidpapirer, svarer på brukerundersøkelser for St. Olavs, fikk flytta en svangerskapskontroll som jeg plutselig fant ut at krasja med neste ultralyd..![]()
Jupp det stemmer
Vaskemaskin satt på
Kjøkken shinet
Hvordan har folk sovet i natt da? [emoji4]
Er du på jobb?