♡ Skravletråd JUNI ♡

Her kan godt rumpa stikke ut altså. Nå sover jeg med truse på da, men.. Samme om jeg har på brief eller string - det gååår greit. Meeen må likevel dekke noe av kroppen med dyne..
Sover naken jeg. Takler ikke sove med klær heller [emoji23] Må ha en fot utafor syna uansett.

Ble helst varm i trøya bare av å lese. Men vi gjør også sånn. Barneselskapet til eldste ble som regel første anledning etter vinterferien. Hu fyller alltid midt i den. Mens familieselskap ble tatt på dagen :)

Hørtes veeeldig fristende ut og latt de overta litt ja. Så god hjelp da !

Vi har alltid familieselskap på dagen.

Og barneselskap når det passer. En som har ved skolestart, ei i vinterferien og ei i juleferien.

Hahahaha ! Sikkert jeg som klemmer hånda i den. Kan jo gjemme noe godt da. Har ett skap han aldri ser i. Der gjemmer jeg smågodt innimellom [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha, lurt da! Det kan jo gjøres. Her er det liksom hver vår godtepose og hver vår pose chips. Så.. Oppstår ikke sånt her [emoji14]

Enda bedre. Vi ha ikke sånn i nærheten her. Da må vi kjøre 1 time bort. Og da vlir det fort dyrt med ferjer og en haug barn. Pluss transport [emoji33][emoji23]

Her er lekeland sånn 20 minutter herfra så det er noen som bruker det. De er 15 førskolejenter på avdelinga så det er ikke alle som har plass hjemme.

Sover naken jeg. Takler ikke sove med klær heller [emoji23] Må ha en fot utafor syna uansett.
Jeg liker ikke sove naken.. Føler meg så naken da! Tenk om huset brenner og jeg må ut! [emoji14]

Haha, lurt da! Det kan jo gjøres. Her er det liksom hver vår godtepose og hver vår pose chips. Så.. Oppstår ikke sånt her [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] Dere er ikke griske nok. Problemet er at jeg kan gjøre der. MEN jeg klarer uansett bare ei hånd eller to. Så må jeg spare resten [emoji23]

Her er lekeland sånn 20 minutter herfra så det er noen som bruker det. De er 15 førskolejenter på avdelinga så det er ikke alle som har plass hjemme.
Usj nei. Vi har svææær stue. Så går fint. Men når vi hadde kun eldste hadde vi ikke plass til noen. Fint det er lokaler å låne/leie da

Jeg liker ikke sove naken.. Føler meg så naken da! Tenk om huset brenner og jeg må ut! [emoji14]
Hahaha. Uff ja. Tenkt på det. Men tenker at om det skjer så tenker en gjerne ikke på så mye annet enn å få barna ut av huset heller. Tror seriøst cd albumet med alle bildene skal ligge rett ved utgangsdøra. Just in case !

[emoji23][emoji23][emoji23] Dere er ikke griske nok. Problemet er at jeg kan gjøre der. MEN jeg klarer uansett bare ei hånd eller to. Så må jeg spare resten [emoji23]
Ikke supergriske nei. Også liker vi ikke det samme. [emoji14]

Ene ungen kom ned plutselig. Pøser på vann oppe visstnok... Herlig. Jaja. Hu er 11 år. Hu får styre seg selv der med do og alt [emoji23]

Back
Topp