♡ Skravletråd JUNI ♡

Kjedelig da. Jeg er ikke fan av avslutninger. Men mest fordi jeg har angst av det sosiale med de voksne i klassen hennes. Bedre med minste sin klasse. De kjenner jeg mye bedre faktisk.

Men var på i dag. Og jeg tvinger meg. Men det er jo kos sånn sett når jeg først er der. Tross for noe "klikker" med alle de som kjenner hverandre fra før.

Men ungs storkoser seg jo. Og det er vel det det handler om :)

Ja, vi hadde på en måte etter første klasse bare t det ble så sent og dårlig vær at man tok den i august i andre klasse i stedet, men nå går de ut tredje og altså... nei.

Men gitt kalenderen vår i juni er jeg egentlig glad til. Mellomste har vrt i sykt mange bursdager, dagens var vel den 5. denne mnd (utenom de tre som altså er familiebursdager vi har vært i) og hun skal i en dobbel en på torsdag. Heldigvis to i et da!

Dårlig gjort [emoji33]
Mulig grunnen til at jeg og gubben aldri deler [emoji23] Hver vår pose med ting.
Kjøper jeg to. Spiser han bare dobbelt så fort og mye da [emoji23] Jeg spiser så tregt atte [emoji23]

Fikk et fantastisk festlig skriv fra skolen i år.

Grunnet kabalen med ny rektor, enda ikke tilsatt ass. rektor (rektor og ass. rektor for to skoler, så da greit å være to) og ikke tilsatt i alle utlyste stillinger (vikariat en del av dem) så de må lyses ut på nytt, så vet man ikke hvilke lærere og assistenter som skal være i hvilke klasser til høsten enda.

Jeg gikk altså fra å vite at "eldstemann skal beholde sin lærer, men ingen vet hvem om er lærer for første klasse enda" til "kanskje eldste beholder læreren sin, kanskje ikke", er det de er blitt informert om på skolen. Så... vi vet rett og slett ikke noe som helst enda. Man har helst kanskje snart tilsatt sfo-leder for neste år da, den nåværende skal nemlig ha et års etterutdanningspermijson.
Hørtes litt forvirrende ut. Gøy å ha kontroll og vite litt til neste skoleår. :)

Ja, vi hadde på en måte etter første klasse bare t det ble så sent og dårlig vær at man tok den i august i andre klasse i stedet, men nå går de ut tredje og altså... nei.

Men gitt kalenderen vår i juni er jeg egentlig glad til. Mellomste har vrt i sykt mange bursdager, dagens var vel den 5. denne mnd (utenom de tre som altså er familiebursdager vi har vært i) og hun skal i en dobbel en på torsdag. Heldigvis to i et da!
Det er jommen travelt ! [emoji85][emoji85][emoji85] Greit når enkelte slår sammen ja. Liker også det

De på sfo sa i dag ses 18. Og jeg har kun sfo mandag og torsdag [emoji14] så da tenkte jeg automatisk at det var torsdagen. Men går nok i surr for de også innimellom.

Feire litt på etterskudd da med klassen?

Ja, med klassen feirer han nok sikkert rundt førstkommende helg om det ikke er da det er fotballskole det er det kanskje, i så fall en annen gang. Vi leier nok skolen og det får man somregel ikke gjort på hverdager for da er det ganske opptatt gymsal i alle fall. Dvs, låner skolen gratis fordi vi inviterer hele klassen. Trolig sammen med en eller to andre gutter i klassen som også har i ferien.

På selve dagen blir det feiring med familien, bortsett fra at vi ble kapret av bhg og skal på fetival/konsert i en del timer, mellomste skal synge på samme konsert som marcus og martinus, så vi får se hvor lenge det tar, og SÅ ska ldet være familiebursdag med slekt og venner, men mamma lurte på om vi skulle ta det hos dem, hvilket sånnsett går greit (så kunne de ordne til kakebord og kaffi når vi ga signal om at vi kom oss derfra.) men da utgår å invitere naboene våre da som vi pleier. Vi får se, det er en fristende løsning uansett...

Hørtes litt forvirrende ut. Gøy å ha kontroll og vite litt til neste skoleår. :)

Jepp. Sånnsett greit å få vite før ferien at eldste kanskje ikke skal ha samme lærer neste år, men håper samtidig at lærerkabalen kan legges på nettsiden til skolen eller noe sånn når den er klar da så man vet det før det hele starter.

Kjøper jeg to. Spiser han bare dobbelt så fort og mye da [emoji23] Jeg spiser så tregt atte [emoji23]
Du får ta å skrive "SPYRO SIN" på den ene. Og lime på musefelle.

Det er jommen travelt ! [emoji85][emoji85][emoji85] Greit når enkelte slår sammen ja. Liker også det

Veldig greit at noen slår sammen ja, også er det på lekeland så da kan de dele på kostnaden det er jo greit.

Det er så stappa på kalendren i juni at det ikke er til å tro

Ja, med klassen feirer han nok sikkert rundt førstkommende helg om det ikke er da det er fotballskole det er det kanskje, i så fall en annen gang. Vi leier nok skolen og det får man somregel ikke gjort på hverdager for da er det ganske opptatt gymsal i alle fall. Dvs, låner skolen gratis fordi vi inviterer hele klassen. Trolig sammen med en eller to andre gutter i klassen som også har i ferien.

På selve dagen blir det feiring med familien, bortsett fra at vi ble kapret av bhg og skal på fetival/konsert i en del timer, mellomste skal synge på samme konsert som marcus og martinus, så vi får se hvor lenge det tar, og SÅ ska ldet være familiebursdag med slekt og venner, men mamma lurte på om vi skulle ta det hos dem, hvilket sånnsett går greit (så kunne de ordne til kakebord og kaffi når vi ga signal om at vi kom oss derfra.) men da utgår å invitere naboene våre da som vi pleier. Vi får se, det er en fristende løsning uansett...
Ble helst varm i trøya bare av å lese. Men vi gjør også sånn. Barneselskapet til eldste ble som regel første anledning etter vinterferien. Hu fyller alltid midt i den. Mens familieselskap ble tatt på dagen :)

Hørtes veeeldig fristende ut og latt de overta litt ja. Så god hjelp da !

Jepp. Sånnsett greit å få vite før ferien at eldste kanskje ikke skal ha samme lærer neste år, men håper samtidig at lærerkabalen kan legges på nettsiden til skolen eller noe sånn når den er klar da så man vet det før det hele starter.
Litt greit om de gjør det ja. Kan en forberede litt hvertfall :)

Du får ta å skrive "SPYRO SIN" på den ene. Og lime på musefelle.
Hahahaha ! Sikkert jeg som klemmer hånda i den. Kan jo gjemme noe godt da. Har ett skap han aldri ser i. Der gjemmer jeg smågodt innimellom [emoji23][emoji23][emoji23]

Veldig greit at noen slår sammen ja, også er det på lekeland så da kan de dele på kostnaden det er jo greit.

Det er så stappa på kalendren i juni at det ikke er til å tro
Enda bedre. Vi ha ikke sånn i nærheten her. Da må vi kjøre 1 time bort. Og da vlir det fort dyrt med ferjer og en haug barn. Pluss transport [emoji33][emoji23]

Vet ikke hvorfor. Gjerne jeg ikke liker å vise rumpa? [emoji23]
Her kan godt rumpa stikke ut altså. Nå sover jeg med truse på da, men.. Samme om jeg har på brief eller string - det gååår greit. Meeen må likevel dekke noe av kroppen med dyne..

Back
Topp