>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei. Gjør ikke detGodt å sove sånn når det er varmt. Kan ikke sove uten teppe da. Går ikke. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Gjør ikke detGodt å sove sånn når det er varmt. Kan ikke sove uten teppe da. Går ikke. [emoji14]
Ah. Onsdag er bare tur og pølsegrilling for ene og for hu andre blir det kos og diskotek/skuespill og slikt noe [emoji23]Tre dager igjen her. Og lekse til i morgen og til onsdag.
Onsdag er som vanlig uteskole og torsdag er siste dag og da har de kosetime
Sette bassenget på bordet da, hahaNesten så jeg ønsker med badebasseng så jeg kan sitte men kjøle ned beina[emoji23][emoji6] kan jo dusje de kalde men da står jeg jo[emoji23]bena høyt å kjøle de skal være en god kombo men føler det er litt Vanskelig uten basseng eller badekar [emoji23][emoji23]
Heldige. 18 her. Altså en torsdag ! [emoji33] Syns det er helt tåpelig jeg. Torsdag og fredag. Og ingen lekser. For det er kun de dagene.21. august
Å være konvertitt byr på mange utfordringerTviler liksom på at de andre vil vente på at vi skal sette oss ned å spise, ulempen ved å være konvertitt.
Men vi får ihvertfall eid her da om ikke annet [emoji4]
Ja.. Men så lenge badet kommer i orden og jeg får kjørt unna litt søppel til gjenvinningsstasjonen kan resten vente.Ja det er vel det som er farenvil så mye mer enn man egentlig orker
![]()
Helt nydeligFint hos dere også ja [emoji23]
Ja.. Men så lenge badet kommer i orden og jeg får kjørt unna litt søppel til gjenvinningsstasjonen kan resten vente.
Haha sparte da noeBegge i sengKlær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
![]()
Ha ha du fikk da littBegge i sengKlær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
![]()
Ja, altså han slutter jo ikke å være snekker selv om han blir pappa. Og jeg klarer jo ikke å hjelpe til med noe nå heller [emoji28] han håper på å bli ferdig med mye utendørs i løpet av sommeren iallefall, så kan vi starte med litt innendørs i høst hvis vi har lyst, tid og ork.godt å vite at det ikke er for sent om man ikke rekker alt til baby kommer
Ah. Onsdag er bare tur og pølsegrilling for ene og for hu andre blir det kos og diskotek/skuespill og slikt noe [emoji23]
Det er bra i alle fall [emoji14]Det er det
Men tålte å bli litt våt i dsg for kampen var fantastisk underholdende
Litt sent svar herfra, men litt greit å høre at det ikke er "bare" meg som ikke er så god på sånt![]()
Jeg har en venninne som er sammen me en snekker. Han får jo snekret og gjort alt han skal på jobben, men hjemme står det nesten stillestående til tiderJa, altså han slutter jo ikke å være snekker selv om han blir pappa. Og jeg klarer jo ikke å hjelpe til med noe nå heller [emoji28] han håper på å bli ferdig med mye utendørs i løpet av sommeren iallefall, så kan vi starte med litt innendørs i høst hvis vi har lyst, tid og ork.
Skravla går så kjekt
![]()
Heldige. 18 her. Altså en torsdag ! [emoji33] Syns det er helt tåpelig jeg. Torsdag og fredag. Og ingen lekser. For det er kun de dagene.
I det minste noe ja. Men den var jo perfekt nå da. Fått stått noen dager så. Så var altfor lite [emoji33][emoji23]Haha sparte da noe![]()