♡ Skravletråd JUNI ♡

Blitt syk etter alt stresset ved flytting og vasking?

Elektrikeren har sikkert sett verre ting [emoji6]
Ja, vet ikke. Synes blodtrykket mitt hadde økt sånn siden sist, på torsdag (hadde 128/89 på torsdag. Ikke faretruende høyt, men har liksom hele veien ligget på 110-117/67-77..).
Og fått mye vann i beina i det siste. Så er skikkelig obs på tegn på sv.skapforgiftning [emoji14]

Men altså. Har vært mye stress, og i helga toppet det seg veldig!! Så bekkenet krangler litt og hodepinen har vært greit tilstedeværende..
Satser på det kun er det. Skal ikke gjøre noen ting denne uken i alle fall ;)

Og, tjaaa.. Mulig. Jeg nevnte at det så jævlig ut ellers her, fordi vi nylig har flytta. "Tjaa..." sier han, og ser seg om. "sett verre". [emoji14]
Greit det i alle fall [emoji23]

Jeg har en venninne som er sammen me en snekker. Han får jo snekret og gjort alt han skal på jobben, men hjemme står det nesten stillestående til tider:p er vel bare sånn det er. Kokken lager ikke middag hjemme osv:p
Er heldigvis ikke helt stillestående her da[emoji28] han har nettopp starta eget firma, så det blir lange dager nå i starten når de har mest små oppdrag med kort tidsfrist + regning og anbud og fakturering er jo også helt nytt for dem. Jevner seg ut når de starter med noe stort tenker jeg.. nybygg eller restaurering som tar mer enn et par-tre dager.

Uff, høres ubehagelig ut både for deg og katta! Var viktig for meg å ikke ha for langhåret katt da vi har mange allergikere i vennekrets og familiene våre.. Men han røyter jo fremdeles et par ganger i året da [emoji28]
Ene korthåra vår er type seksti ganger verre enn langhåra kattene.. Han røyter helt ekstremt.. Hele året...
De andre to korthåra røyter dog nesten aldri. [emoji14]

Kos det da. Kjøpte like gjerne en 3pakning med pølser. For eldste skal på sykkeltur i morgen og grille med klassen. Blir mye pølsespising [emoji14]

Ikke varslet mer enn denne ene pølsegrillingen her.

Vi har ikke klasseavslutning i år heller. Det HAR vi vist bare ikke med denne klassen her. Jaja.

Men de skal grille på uteskolen på onsdag og ha med godteri på torsdag og torsdag er skolen ferdig 1230 så da skal jeg hente ham og ta med litt greier hjem. Han skal gå på sfo annenhver dag (eget ønske) ut juni så vi tømmer ikke garderben helt før neste fredag.

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)
Tja slappe av og være her inne, ser ut som om mannen planlegger å være hjemme ikveld [emoji54]

Begge i seng :D Klær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
a75cccc391a629b7e78177a77e490a20.jpg
Dårlig gjort [emoji33]
Mulig grunnen til at jeg og gubben aldri deler [emoji23] Hver vår pose med ting.

Ikke varslet mer enn denne ene pølsegrillingen her.

Vi har ikke klasseavslutning i år heller. Det HAR vi vist bare ikke med denne klassen her. Jaja.

Men de skal grille på uteskolen på onsdag og ha med godteri på torsdag og torsdag er skolen ferdig 1230 så da skal jeg hente ham og ta med litt greier hjem. Han skal gå på sfo annenhver dag (eget ønske) ut juni så vi tømmer ikke garderben helt før neste fredag.
Kjedelig da. Jeg er ikke fan av avslutninger. Men mest fordi jeg har angst av det sosiale med de voksne i klassen hennes. Bedre med minste sin klasse. De kjenner jeg mye bedre faktisk.

Men var på i dag. Og jeg tvinger meg. Men det er jo kos sånn sett når jeg først er der. Tross for noe "klikker" med alle de som kjenner hverandre fra før.

Men ungs storkoser seg jo. Og det er vel det det handler om :)

Fikk et fantastisk festlig skriv fra skolen i år.

Grunnet kabalen med ny rektor, enda ikke tilsatt ass. rektor (rektor og ass. rektor for to skoler, så da greit å være to) og ikke tilsatt i alle utlyste stillinger (vikariat en del av dem) så de må lyses ut på nytt, så vet man ikke hvilke lærere og assistenter som skal være i hvilke klasser til høsten enda.

Jeg gikk altså fra å vite at "eldstemann skal beholde sin lærer, men ingen vet hvem om er lærer for første klasse enda" til "kanskje eldste beholder læreren sin, kanskje ikke", er det de er blitt informert om på skolen. Så... vi vet rett og slett ikke noe som helst enda. Man har helst kanskje snart tilsatt sfo-leder for neste år da, den nåværende skal nemlig ha et års etterutdanningspermijson.

17 mener du da ja.

Her begynner de også 21, så i år har han brusdag i skoleferien. Han har stort sett hatt en av de førte skoledagene.
De på sfo sa i dag ses 18. Og jeg har kun sfo mandag og torsdag [emoji14] så da tenkte jeg automatisk at det var torsdagen. Men går nok i surr for de også innimellom.

Feire litt på etterskudd da med klassen?

Back
Topp