Dwt måtte jeg på 2%Jupp var bare å løpe for å finne lader [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dwt måtte jeg på 2%Jupp var bare å løpe for å finne lader [emoji54]
Vi ser på en fra IKEA, original pris 1300.Fant du noem?
Kos degFår vel vaske klær da
God morgen Kengu [emoji16]God morgen alle sammen
Det må hun bare bli for mulighetene er ikke mange med lite soverom og to barn. Og brukt er bra så sant den er i god stand [emoji4]Brukt er brahåper mini blir fornøyd da
![]()
Hadde tatt altfor lang tid [emoji6]Hadde vel tatt litt tid ja [emoji14]
Pleier å være flinkere med å finne den før da det var bare for spennende herDwt måtte jeg på 2%
Ja sant. Kan ikke kjøpe brukt for enhver prisDet må hun bare bli for mulighetene er ikke mange med lite soverom og to barn. Og brukt er bra så sant den er i god stand [emoji4]
Hei hei, fint på jobb idag?Titter innom i fra jobb og ønsker dere en fin dag[emoji4] Planer for dagen?
God morgen habibtiGod morgen alle![]()
Nei, og må tenke sikkerhet også med høyseng [emoji54]Ja sant. Kan ikke kjøpe brukt for enhver pris![]()
God morgen [emoji4]God morgen alle![]()
Ja, det har jegGod morgen habibtihåper du har en bra start på dagen
![]()
Ja det er absolutt viktigNei, og må tenke sikkerhet også med høyseng [emoji54]
Hvordan går det med deg?God morgen [emoji4]
Det var jo litt kjedelig. Jeg har hatt en rolig start med frokost hjemme med barna. Ikke ofte vi har tid til det før barnehage og jobb og greier. Nå skal jeg bare sulle rundt og smårydde litt før vaskehjelpa kommer. Så skal jeg på senvaktJa, det har jegEneste jeg kan klage på er at naboen holder på å leke seg (felle trær) med motorsag, så søvnen vart litt mer forkortet enn nødvendig [emoji14] enn du?
Takk takk lige mådeGod morgen[emoji1]
Ha en flott dag på jobb!
Herlig at dere fikk tid til det daDet var jo litt kjedelig. Jeg har hatt en rolig start med frokost hjemme med barna. Ikke ofte vi har tid til det før barnehage og jobb og greier. Nå skal jeg bare sulle rundt og smårydde litt før vaskehjelpa kommer. Så skal jeg på senvakt![]()