Godt å høreNei da gikl fint det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreNei da gikl fint det
Var det jeg og tenkteVeldig fin unnskyldning
Kos deg uteVar det jeg og tenkte![]()
Det skal jegKos deg ute
Hva skal du se på netflix?Det skal jegmen først litt frokost og Netflix og smårydding
![]()
What [emoji54] den här jeg aldri hørt fra deg før [emoji85]God morgen jenter[emoji1]
Jeg gidder faktisk ikke lese/skumme 950 innlegg!![emoji33][emoji1]
Håper alle får en fin dag!
Orange is the new blackHva skal du se på netflix?
Fort gjort å sovne da ja [emoji6]
Er ganske begrenset utvalg i høye senger så fin blir den nok ikke, men veldige praktisk da ihvertfall [emoji4]Spennende med ny seng da. Fant du noen fine?![]()
God dag [emoji4] håper du får en fin dag på jobben [emoji4]God morgenså flinke i går da! Ikke lenge til jobb her
Ah kos degOrange is the new black![]()
Har ikke hvert her på noen dager jeg så var ca 3000 mye innlegg for meg igår, leste ikke dem akkurat [emoji13]God morgen alle effektive dere ! For holy shit. Jeg hoppa glatt over de noe og 100 sidene her gitt [emoji23][emoji23]
Fremdeles råtrøtt. Men våken i det minste. Vil egentlig sove kjenner jeg. Kroppen er øm og trøtt. Menmen. Hive meg i dusjen og komme meg på jobb. Så håper jeg det går over![]()
Høres ut som en fornuftig dag [emoji4]God morgen damer! Jeg og katta ligger i senga enda, men må vel stå opp og begynne å gjøre noe fornuftigi dag skal jeg rydde soverommet og sette i gang robotstøvsugeren her inne, og vaske noen maskiner med klær. Men først frokost!
Brukt er braEr ganske begrenset utvalg i høye senger så fin blir den nok ikke, men veldige praktisk da ihvertfall [emoji4]
Ser på en fra IKEA som fins både her og på finn, 800 kr forskjell da men lettere å kjøpe brukt her enn å reise inn til Oslo [emoji85]
Will doAh kos deg
Jupp var bare å løpe for å finne lader [emoji54]Oj det var lite ja
Hadde vel tatt litt tid ja [emoji14]Har ikke hvert her på noen dager jeg så var ca 3000 mye innlegg for meg igår, leste ikke dem akkurat [emoji13]
Klart du måWill domå benytte sjansen når jeg er alene hjemme [emoji14]