Hihi, ja det var et morsomt bilde [emoji16]He he herlig bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja det var et morsomt bilde [emoji16]He he herlig bilde
Vi dro kl 12.30Når reiser dere?
Høres koselig ut da [emoji4]Nopr bare sosialt i grunn
Med en trening og 1 cup med foteldre og barn
Så flink han er til å leseGuttungen syntes det kunne vært premie på nivå 15 også. Nei, det er 5, 10 og 20 sa jeg.
Han hadde lekse om å fortsette tallrekker i går så han tenkte et sekund. Å, det dobler seg! Ja, det gjør det. Da burde det være premie på 40 også.
Greit sa jeg. Kommer du deg til nivå 40 skal jeg kjøpe deg en premie.
Han er pr i dag på 11 eller 12 ;-)
Edit: gjelder sommerles-konkurransen på biblioteket altså. Om noen ikke skjønte det.
Det blir spennendeHei [emoji16]
Godt du kom, nå skal Kengu prøve å svare på alt siden fredag for å få nok innlegg, da trenger vi å skravle mellom [emoji13]
Fikl du brettet?RonjaR du må komme hit [emoji6]
6 vasker med klær = masse klær jeg egentlig ikke har tid til å brette [emoji54]
Skjønte det [emoji6]Har startet nå
Lykke tilHar startet nå
Vi får skrive sammen du og jeg [emoji6]Det blir spennendeSKal hive inn noen innlegg da
![]()
Så da svarer vi bare på alt hun svarer på da, så er vi i mål?Skjønte det [emoji6]
Takk for detGod tur Kengu[emoji1]
Count me inVi får skrive sammen du og jeg [emoji6]
Ja vi dro på turGod morgen jenter
Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..
Planer for dagen?
Haha, ja, det kan vi også gjøre [emoji6]Så da svarer vi bare på alt hun svarer på da, så er vi i mål?![]()
Rampejente du harLitt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Så egentlig på Orange is the new black, men så ble jeg litt distrahert her, så fikk ikke med meg så mye, så da er det kun BV for øyeblikket,.Ser dere noe spennende på tv i kveld da?
Hvor mye mangler vi da? Har ikke fulgt med i helgen egentlig...Haha, ja, det kan vi også gjøre [emoji6]
Det blir helt klart lett med 1700017' blir lett![emoji1]