♡ Skravletråd JUNI ♡

Neida, men jeg må virre meg ut av denne og lete den opp, for jeg har ikke fått varsel på den på en evghet og generel flyter over av nye tråder så andre rykker nedover når de ikke skrvies i ;)

Men fant den, Ronja hadde svart iden
Så bra! Jeg er kun her inne nå. Tungvint å virre seg ut på andre tråder [emoji23]

Så bra :) synd vi ikke fikk møttes den gangen
Ja, vi må få det til en annen gang :) Skal si fra om vi skal ditover igjen, så må du rope ut om du tar turen hit :)

Det går litt bedre for hver dag. Vi hadde en ganske tøff start og hun har vært mye plaget med melkeproteinallergi og store låsninger i nakke, rygg og mage, men vi ser fremgang nå som hun får spesialerstatning og går til kiropraktor, selv om hun fortsatt sliter mye med magen og det er mye gråt

Tøff start. Håper det bedrer seg litt etter litt

Samboeren snakker om å ta en hotellweekend om et par uker ^^ da blir det en ikea-tur og handle litt møbler til badet, samt storhandling på obs! for å fylle opp skuffer og skap med tørrvarer før babyen kommer.
Hotell er så godt [emoji173]️

Tøff start. Håper det bedrer seg litt etter litt
Satser på det. Er hvertfall helt forelska og nyter de gode øyeblikkene vi har :)

Han er fortsatt syk . Ingen sol her desverre, men hatt en fin dag:)
Er han på sykehuset enda? Og går det rett vei?
Bra dagen har vært fin, selv uten sol. Altfor varmt her synes jeg. Heldigvis er ikke sola ved soverommet så der er det svalt.

Back
Topp