Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får passe på å rote litt ekstra også daHan må det. Og huset ser jævlig ut, så.. Nok å henge fingrene i.
Føler meg egentlig skikkelig elendig. Vann i kroppen, hodepine og kvalme (sistnevnte mulig fordi jeg sitter mot kjøreretningen, ikke med.. Kanskje...)
Fort gjort.Litt fort i svinene... straks ny tilgjengelig.
Jepp. Men har enda Criminal minds å se enda jeg da [emoji28]Det ville jeg gjort ja! Vi trenger litt underholdning vi som sitter hjemme om dagene [emoji4]
Aldri skravlet i nettleser så vet ikke helt hvordan det er [emoji56]Ja, det er det jeg også må, så nå skravler jeg i nettleser men da blir det likevel en del tilfeldig hva jeg får med meg. Klarer varsel, og de jeg tildigeldigvis ser i tilleg.... nesten.... rot
Prøver legge inn noen ord her og der.Alt hjelper
Aldri skravlet i nettleser så vet ikke helt hvordan det er [emoji56]
Godt det. De hadde et fantastisk deilig kalkunpålegg der..! Og sjokoladecroissant..!Hotellfrokost er digg, hadde nok heller nytt lang frokost enn lang dusj ja
Prøver legge inn noen ord her og der.
Jepp. Synes han skal. Han må også male babysengen. Begynner haste gitt.Det har han fortjent å ta tak i
Blitt borte?
Godt det. De hadde et fantastisk deilig kalkunpålegg der..! Og sjokoladecroissant..!
Går nedover da
Jepp. Synes han skal. Han må også male babysengen. Begynner haste gitt.
Går nedover da
Jupp vært derDu hadde vært.. I daftø, synes jeg å ha lest....?
Vært noe spennende?
Har vurdert å starte på den jeg og! Jeg så det tidligere og likte det godt, men slutta liksom å se på TV sånn rundt 2010 en gang [emoji28] gikk over på å laste ned serier eller streame..Jepp. Men har enda Criminal minds å se enda jeg da [emoji28]
Blitt borte?