♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke sett jeg heller[emoji849] ikke prøvd så hardt da[emoji12]

Har vel strengt tatt ikke jeg heller, men tråder tenker jeg kommer langs gasnke greit, det er innlegg jeg stresser med nå.

Kylling og ris. Og tomat og paprika. Agurk hadde vi visst ikke

Og salat som mannen kjøpte på søndagsåpent med dårlig samvittighet for å ikke ha kjøpt inn middag til en lavt-blodsukker-før-lunsj-sur kone...

Hehe, deilig mat da[emoji1]

Tja, den minner litt om en blanding av The Walking Dead og True Blood. Ingen av de var mine favoritter da [emoji6] men den er helt ok som underholdning og jeg skvetter litt noen ganger så da er armkroken til samboeren god å ha [emoji56]
Twd er en av favorittene mine, true blood har jeg knapt sett..
Får kanskje sjekke det ut.

Nei..
Ble bare stress og mas, og for meg ganske utrivelig, egentlig. Så.. Skal bli godt å sove. Og, samboer har en del poeng å samle inn nå (han var ute to kvelder på rad og kom hjem DRITSENT, så jeg har ikke vært videre imponert gitt..), så.. Han får rydde huset de neste dagene mens jeg bare sover. Hmf!
Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut! Da må han nok gjøre godt igjen ja! :)

Jeg tar ikke sjansen, må stadig sjekke[emoji23]

Jeg tar litt sjangsen, for det er sannelig nok sjekking når ingenting samarbeider med å vise meg ting i rett rekkefølge av seg sev

Blæ. Hverken app. Som ikke viser nye innlegg skrevet innimellom mine og jeg må bla toilbake tol forrige side for å finne alt som er skrevet. Eller nettleser, som har mye av samme greia, er lett å skravle med i kveld.
Så kjedelig.. Jeg må drive å oppdatere på tapatalk, ser jeg.. Ellers får jeg bare opp at bare jeg hae postet sist.

Back
Topp