Jobb her og. Besøk på ettermiddag
Når starter du ferie?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb her og. Besøk på ettermiddag
En dusj hørtes digg ut..
Du hadde vært.. I daftø, synes jeg å ha lest....?Er det jeg også
Var godt p komme hjem
Takk. En time igjen...God tur hjem[emoji2]
Ikke sett jeg heller[emoji849] ikke prøvd så hardt da[emoji12]
Kylling og ris. Og tomat og paprika. Agurk hadde vi visst ikke
Og salat som mannen kjøpte på søndagsåpent med dårlig samvittighet for å ikke ha kjøpt inn middag til en lavt-blodsukker-før-lunsj-sur kone...
Hørtes litt skummelt ut[emoji41]
Twd er en av favorittene mine, true blood har jeg knapt sett..Tja, den minner litt om en blanding av The Walking Dead og True Blood. Ingen av de var mine favoritter da [emoji6] men den er helt ok som underholdning og jeg skvetter litt noen ganger så da er armkroken til samboeren god å ha [emoji56]
Tydeligvis det som skjedde[emoji6]
Ehh. Jo. Litt. Men saktere selvsagt.
Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut! Da må han nok gjøre godt igjen ja!Nei..
Ble bare stress og mas, og for meg ganske utrivelig, egentlig. Så.. Skal bli godt å sove. Og, samboer har en del poeng å samle inn nå (han var ute to kvelder på rad og kom hjem DRITSENT, så jeg har ikke vært videre imponert gitt..), så.. Han får rydde huset de neste dagene mens jeg bare sover. Hmf!
Jeg tar ikke sjansen, må stadig sjekke[emoji23]
10,5
Tenger drøyt 4 timer i det tempo. Har litt mindre tid til midtnatt. Dog usikker på når den klokka til Tamara er
Så kjedelig.. Jeg må drive å oppdatere på tapatalk, ser jeg.. Ellers får jeg bare opp at bare jeg hae postet sist.Blæ. Hverken app. Som ikke viser nye innlegg skrevet innimellom mine og jeg må bla toilbake tol forrige side for å finne alt som er skrevet. Eller nettleser, som har mye av samme greia, er lett å skravle med i kveld.
Ja sant
Det skal holde hardt[emoji20]
Gjerne, det er mangelvare her på værmeldingen
Lurte på hvor den ble av ja [emoji28]
Åhhh dauer av det programmet