Usj...planen var jo å få unna mest mulig på dagtid[emoji31]
Var planen det ja, men den svikta. Vi MÅ komme oss over 3000 før folk går til middag de dagene det skal være mulig å cruise det inn på kvelden.... Prøve i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj...planen var jo å få unna mest mulig på dagtid[emoji31]
Men du er her (litt i alle fall?) nå...
Lurte på hvor den ble av ja [emoji28]
Det ville jeg gjort ja! Vi trenger litt underholdning vi som sitter hjemme om dagene [emoji4]Twd er en av favorittene mine, true blood har jeg knapt sett..
Får kanskje sjekke det ut.
Kjedelig midt i juni[emoji20]
Det dobbelte
Så kjedelig.. Jeg må drive å oppdatere på tapatalk, ser jeg.. Ellers får jeg bare opp at bare jeg hae postet sist.
Rester pita med kjøttdeig og grønt
Hehe, deilig mat da[emoji1]
Det er fortsatt litt mye![emoji849]
Ungene og mannen er kravstore der![]()
Herlig. Jeg kunne dusjet i morges, pleier gjerne utnytte at varmvannet ikke går tomt på hotell... Men, dusjet i går kveld, og ville ha frokost. Og satt heller lenge med den frokosten. I neeesten 2 timer..Tok jeg i morges. Søndags morgen har jeg ego-dusj mens mannen ordner frokost. Eller ialle fall før frokost. Om vi ikke skal bort tidlig
Hjelper påJada, nå er jeg her en stund ihvertfall[emoji1]
De er heldige som har deg[emoji173]️
Dårlig nett på toget. Ikke så kjapp å skrive da....
Han må det. Og huset ser jævlig ut, så.. Nok å henge fingrene i.Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut! Da må han nok gjøre godt igjen ja!![]()
Herlig. Jeg kunne dusjet i morges, pleier gjerne utnytte at varmvannet ikke går tomt på hotell... Men, dusjet i går kveld, og ville ha frokost. Og satt heller lenge med den frokosten. I neeesten 2 timer..
Han må det. Og huset ser jævlig ut, så.. Nok å henge fingrene i.