♡ Skravletråd JUNI ♡

Usj...planen var jo å få unna mest mulig på dagtid[emoji31]

Var planen det ja, men den svikta. Vi MÅ komme oss over 3000 før folk går til middag de dagene det skal være mulig å cruise det inn på kvelden.... Prøve i morgen?

Dårlig nett på toget. Ikke så kjapp å skrive da....

Så kjedelig.. Jeg må drive å oppdatere på tapatalk, ser jeg.. Ellers får jeg bare opp at bare jeg hae postet sist.

Ja, det er det jeg også må, så nå skravler jeg i nettleser men da blir det likevel en del tilfeldig hva jeg får med meg. Klarer varsel, og de jeg tildigeldigvis ser i tilleg.... nesten.... rot

Tok jeg i morges. Søndags morgen har jeg ego-dusj mens mannen ordner frokost. Eller ialle fall før frokost. Om vi ikke skal bort tidlig
Herlig. Jeg kunne dusjet i morges, pleier gjerne utnytte at varmvannet ikke går tomt på hotell... Men, dusjet i går kveld, og ville ha frokost. Og satt heller lenge med den frokosten. I neeesten 2 timer..

Herlig. Jeg kunne dusjet i morges, pleier gjerne utnytte at varmvannet ikke går tomt på hotell... Men, dusjet i går kveld, og ville ha frokost. Og satt heller lenge med den frokosten. I neeesten 2 timer..

Hotellfrokost er digg, hadde nok heller nytt lang frokost enn lang dusj ja

Føler meg egentlig skikkelig elendig. Vann i kroppen, hodepine og kvalme (sistnevnte mulig fordi jeg sitter mot kjøreretningen, ikke med.. Kanskje...)

Back
Topp