♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe. Det ER så godt da!

Beste! Bedre enn middagen som oftest inneholder ting jeg ikke liker, og kritiske blikk fra enkelte andre av den grunn... Frokosten. den er bare digg. Jeg bare gleder meg, kjenner jeg.

Det må han da
Hehe.. Ja.. 34 uker i morgen, og med tidligere prematur og baby langt nedi bekkenet (til og med jm ble litt overrasket over hvor langt ned han lå) såå er vi klar for 'når som helst'...

Mentalt. Fødebagen er jeg treg med, og senga har han ikke malt enda..

Ja det blir koselig! Hadde egentlig tenkt oss til Åre i Sverige, men jeg klarer ikke den strekningen i bil med bekkenløsninga. Så da får baby bli med til Sverige en tur før hun skal døpes istedet!
Det forstår jeg godt [emoji173][emoji173] Lenge igjen?

Har vurdert å starte på den jeg og! Jeg så det tidligere og likte det godt, men slutta liksom å se på TV sånn rundt 2010 en gang [emoji28] gikk over på å laste ned serier eller streame..
Ikke sant. Ser heller ikke på tv [emoji28]
Du bør teste..!

Ikke så rart det med en liten som krever tiden din.

Hvoran går det?
Det går litt bedre for hver dag. Vi hadde en ganske tøff start og hun har vært mye plaget med melkeproteinallergi og store låsninger i nakke, rygg og mage, men vi ser fremgang nå som hun får spesialerstatning og går til kiropraktor, selv om hun fortsatt sliter mye med magen og det er mye gråt

Back
Topp