Huff da så ille:;( stakkar . Vært å fått mer hjelp?Lille sliter så veldig om dagenHun er ekstremt allergisk, antakelig for pollen. Sliter med pusten, nesa er helt tett og øynene renner gul guffe og er røde... Så vært litt off.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da så ille:;( stakkar . Vært å fått mer hjelp?Lille sliter så veldig om dagenHun er ekstremt allergisk, antakelig for pollen. Sliter med pusten, nesa er helt tett og øynene renner gul guffe og er røde... Så vært litt off.
Heeeeei [emoji173][emoji173][emoji173]Heeeei [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hehe. Det ER så godt da!
Hehe.. Ja.. 34 uker i morgen, og med tidligere prematur og baby langt nedi bekkenet (til og med jm ble litt overrasket over hvor langt ned han lå) såå er vi klar for 'når som helst'...Det må han da
Mange mangler vi?Men ja tråder ja. Gått tom der![]()
Spent på dine vegne kjenner jeg ❤Kenguuu
Var ille litt tidligere, men bedre nå. Fått sovet ut litt. Vanvittig spent når jeg skal til øyelege igjen om 2 uker, hva de sier.
Har dagen vært bra?
Det er bra da! Godt med sånne helger.Jupp vært der
Hatt det superkoselug
Var en gjeng på 37 stk
Det forstår jeg godt [emoji173][emoji173] Lenge igjen?Ja det blir koselig! Hadde egentlig tenkt oss til Åre i Sverige, men jeg klarer ikke den strekningen i bil med bekkenløsninga. Så da får baby bli med til Sverige en tur før hun skal døpes istedet!
Han er fortsatt syk . Ingen sol her desverre, men hatt en fin dagHeeeeei [emoji173][emoji173][emoji173]
Har du hatt en fin dag i sola?
Hvordan er det med paps?
Ingen anelseMange mangler vi?
Ikke så mange ideer her hellerMen ja tråder ja. Gått tom der![]()
Får så vondt av henne... Får så mye hun [emoji85] Samboer skal ringe barnelegen i morgen, håper på kjapp time.Huff da så ille:;( stakkar . Vært å fått mer hjelp?
Mulig det jaSpørs om det er bedre å spare kruttet til i morgen da ja. Men tråder kan vi vel klare? Får gå i tenkeboksen her >![]()
Ikke sant. Ser heller ikke på tv [emoji28]Har vurdert å starte på den jeg og! Jeg så det tidligere og likte det godt, men slutta liksom å se på TV sånn rundt 2010 en gang [emoji28] gikk over på å laste ned serier eller streame..
Det går litt bedre for hver dag. Vi hadde en ganske tøff start og hun har vært mye plaget med melkeproteinallergi og store låsninger i nakke, rygg og mage, men vi ser fremgang nå som hun får spesialerstatning og går til kiropraktor, selv om hun fortsatt sliter mye med magen og det er mye gråtIkke så rart det med en liten som krever tiden din.
Hvoran går det?
Laget mange . Pleier ikke lage så mange så går liksom tomIkke så mange ideer her heller
Det er detDet er bra da! Godt med sånne helger.
Gleder megI juli engang tror jeg
Det bør dere få. Masse lykke tilFår så vondt av henne... Får så mye hun [emoji85] Samboer skal ringe barnelegen i morgen, håper på kjapp time.
Takk [emoji173]Spent på dine vegne kjenner jeg [emoji173]
Bra dag og helg hee