Så koselig daSamboeren snakker om å ta en hotellweekend om et par uker ^^ da blir det en ikea-tur og handle litt møbler til badet, samt storhandling på obs! for å fylle opp skuffer og skap med tørrvarer før babyen kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daSamboeren snakker om å ta en hotellweekend om et par uker ^^ da blir det en ikea-tur og handle litt møbler til badet, samt storhandling på obs! for å fylle opp skuffer og skap med tørrvarer før babyen kommer.
Hihi må få prøvd selvJepp, minst[emoji12]
Kjekt å være herKjekt fu er her![]()
Er vel gjer f det lureste
Ser den. Jeg bruker egentlig kun pc til film og gaming.. Nettsurfing og forum = telefonJeg veklser.
Liker egentlig best å skrive på pc, samt at regnearket mitt har jeg, og klipper og limer der
I juli engang tror jegNår kommer du hit da? Vil gjerne treffes![]()
Så braKjekt å være her<3
Veldig diggDet er snadder[emoji1]
Ser den... Var ikke kjempegodt resultat..HVet innlegg eller, men min optimisme begynner å svinne
KenguuuGod kveld søta
Hvordan er formen?
Takk, det sammeHar ikke blitt så voldsomt med forumtid i det siste her
Ja gå for de jaKan godt presse trådene over 200 da, for det er jo to separate mål. Så kan vi konse helt på innlegg i morgen.
(og enda fire dager til for hver av dem, vi har bare fem av ti)
Hehe. Det ER så godt da!Begynne innmri å glede meg til jobbseminar ti høsten. Bare for frokosten...
Såpass ja. Frem til midnatt går nok ikke net. Jeg må nok ta over det lille nurket før den tidOm du kan bidra med en 3-4 innlegg hvert minutt fra nå til midtnatt....
Ja, eller rett og slett i morgen![]()
Ja det blir koselig! Hadde egentlig tenkt oss til Åre i Sverige, men jeg klarer ikke den strekningen i bil med bekkenløsninga. Så da får baby bli med til Sverige en tur før hun skal døpes istedet!Så koselig daHøres herlig ut spør du meg. Vi skal på hytte i nærheten av Ullared i sommer. Gleder meg.
Lille sliter så veldig om dagenHøres bra ut
Spørs om det er bedre å spare kruttet til i morgen da ja. Men tråder kan vi vel klare? Får gå i tenkeboksen her >Veldig langt unna