Skravle ogsåKan jo hende de siste episodene er skikkelig kjedelige, isåfall blir jeg nok å henge litt her i tillegg [emoji28] prøver å følge med litt uansett da, hadde vært greit å klart målene i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle ogsåKan jo hende de siste episodene er skikkelig kjedelige, isåfall blir jeg nok å henge litt her i tillegg [emoji28] prøver å følge med litt uansett da, hadde vært greit å klart målene i dag!
De bare skravlet når de skulle slå oss andre, ikke for å være "alle oss mot et mål" åpenbart?
Hva hva? Total nå?Hva nå. ?
HV ble grillet ?
Kjenner at jeg tviler. DesverreOh yeah
Sikkert ingen dum ide!
Klokka ja.Ja det var den klokka da
Nei..Ååh, men det gikk ikke som planlagt?![]()
Burde dusje
Oi. Her var det tempo i kveld.
God kveld alle! Hvordan går det?
Her er det enda 1,5 timer til vi er hjemme. Gledes.
Så bra.Kjempe poppis[emoji1]
Tja, den minner litt om en blanding av The Walking Dead og True Blood. Ingen av de var mine favoritter da [emoji6] men den er helt ok som underholdning og jeg skvetter litt noen ganger så da er armkroken til samboeren god å ha [emoji56]Fornøyd med serien?
Fyker av og til. Men ikke funnet det forumet de gikk bananas på
Jepp. Jeg ble ikke blid. I natt var han ute med broren sin.. Ryktes at dama hans var enda sintere. Men det forstår jeg godt. Hun ble sittende oppe og VENTE i 4 timer (til klokka fire), fordi han ikke hadde nøkkelkort til rommet med seg..Fysj, så dårlig gjort av ham!?[emoji15] da hadde jeg blitt dritsur!
Heier på såpe!![emoji23]
Hvor er shadow? [emoji173]️
Var det jeg tenkte, ja [emoji4]Skravle også![]()
En dusj hørtes digg ut..Men dusje og lage noe mat til gubben