Kos degRester av noe med paprika. Og evt noe sørlandskips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degRester av noe med paprika. Og evt noe sørlandskips
Hørtes godt ut daVarmer opp noe kjøttdeig bare rester. Grønnsaker og pita
Oi, det var langt med buss som slett ikke er like komfortabelt som togToget hadde startproblemer i trondheim, hadde ikke strøm tror jeg. Så halve toget gikk en time forsinket. Resterende av toget (min del) fikk buss for tog HELT til Oslo! Det er litt drygt.![]()
Hmm
Må tenke middag.
Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet
Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.
Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.
Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???
Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!
Skravle litt først ;-)Ikke sove allerede nei , men snart
Deler du med meg? Jeg har ikke baktHar bakt ;kr
Hahah, ikke sant. Det er i det minst litt mulighet til å bevege seg i tog. Pluss at det også går raskereOi, det var langt med buss som slett ikke er like komfortabelt som tog
Sjekket hotell 3500 for en natt jeeez
De bare skravlet når de skulle slå oss andre, ikke for å være "alle oss mot et mål" åpenbart?Rart det svinger sånn[emoji849]
Det er detHørtes godt ut daBra å få brukt rester
![]()
Her blir det fiskegryte tror jeg
Veldig dyrtHoly, det var dyrt![emoji33]
HV ble grillet ?Ble grilling her[emoji2]
Sikkert ingen dum ide!Haha[emoji23] jeg hadde jaggu fulgt etter henne![emoji23][emoji85]
Det regnet jeg med ja, ;-)Jeg er med Hehr med meh regnet du gjerne med alt
Har ikke sett den jegDen som alle ser haha Oitnb
Hehe sitte i skyggen da
Litt skummeltLitt er trygt![]()