Er det trygt p skravle i blinde eller er folk plutselig borte?
Jeg tar ikke sjansen, må stadig sjekke[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det trygt p skravle i blinde eller er folk plutselig borte?
Ja de sier jo det daUff da[emoji20] håper det går bra med ham!
Hva nå. ?Med tanke på 3300 totalt på forumet så langt i dag så... Ja
Lage meh mat
Kose dereVi skal se ferdig Van Helsing på Netflix i kveld, så får se hvor mye skravling det blir.. [emoji28]
Rester pita med kjøttdeig og grøntHva laget du?[emoji2]
Oh yeahTrenger veldig tempo i kveld.
Da falt det i smak ja
Trondheim. Møte svigers en tur, og skulle egentlig være en avslapningsweekend, siden det ikke blir ferie i år...Hvor har du vært?
Ungene og mannen er kravstore derFlink du er[emoji1]
Det er detJa, jeg har egentlig ikke hatt det særlig koselig... Menmen. Desto bedre å komme hjem da.
Ja det var den klokka da10,5
Tenger drøyt 4 timer i det tempo. Har litt mindre tid til midtnatt. Dog usikker på når den klokka til Tamara er
Ååh, men det gikk ikke som planlagt?Trondheim. Møte svigers en tur, og skulle egentlig være en avslapningsweekend, siden det ikke blir ferie i år...
Fornøyd med serien?Vi skal se ferdig Van Helsing på Netflix i kveld, så får se hvor mye skravling det blir.. [emoji28]
Ååh, herlig det da [emoji173]️
Bursdager pleier gjerne være SÅ stas i den alderen da..!!
Han drakk. Ute. På fredag og lørdag. Og kom ikke hjem før midt på.. Morran. Mens jeg da hadde sittet og ventet lenge på ham, før jeg endelig sovnet...
Verste var at han på lørdag LOVET at det ikke skulle bli slik som dagen før. Men ble jo like ille...!
Så. Han fikk et par runder med kjefting fra meg... Og så fra svigermor, da hun spurte om når han kom hjem på natta [emoji85]
... Også såpet jeg til tannbørsten hans i frustrasjon, på morran en kan si hva en vil om hevning, men det gjorde absolutt alt bedre [emoji85] Og litt såpe har vel sjeldent skadet noen [emoji85]
Skikkelig barnslig av meg, men.. Det hjalp.
Ååh, herlig det da [emoji173]️
Bursdager pleier gjerne være SÅ stas i den alderen da..!!
Han drakk. Ute. På fredag og lørdag. Og kom ikke hjem før midt på.. Morran. Mens jeg da hadde sittet og ventet lenge på ham, før jeg endelig sovnet...
Verste var at han på lørdag LOVET at det ikke skulle bli slik som dagen før. Men ble jo like ille...!
Så. Han fikk et par runder med kjefting fra meg... Og så fra svigermor, da hun spurte om når han kom hjem på natta [emoji85]
... Også såpet jeg til tannbørsten hans i frustrasjon, på morran en kan si hva en vil om hevning, men det gjorde absolutt alt bedre [emoji85] Og litt såpe har vel sjeldent skadet noen [emoji85]
Skikkelig barnslig av meg, men.. Det hjalp.
Kan jo hende de siste episodene er skikkelig kjedelige, isåfall blir jeg nok å henge litt her i tillegg [emoji28] prøver å følge med litt uansett da, hadde vært greit å klart målene i dag!Kose dere
Skal bli godt. Sliten nå.Det er det
Gjør det duMen dusje og lage noe mat til gubben
Er det jeg ogsåSkal bli godt. Sliten nå.