Skal sjekkeGår bedre i dag dalønner seg å sjekke underforum i dag
moderator går banamas med nye tråder [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sjekkeGår bedre i dag dalønner seg å sjekke underforum i dag
Da har dere jo mye lekeplasser.Vi har et tun mellom husene her og det er mange barn som leker der.
I tillegg er det en 4-5 lekeplasser med under 5 minutter å gå til
Hjerteinfarkt . Blokket ut en åre som var helt tett. Var visst litt gjennomstrømning gjennom de andre. Dårlige prøver og fortsatt smerter så nå skal de blokket ut ogsåUff da, noe alvorlig?
Får ta en runde,Går bedre i dag dalønner seg å sjekke underforum i dag
Stakkars!! God bedring til pappaen dinHjerteinfarkt . Blokket ut en åre som var helt tett. Var visst litt gjennomstrømning gjennom de andre. Dårlige prøver og fortsatt smerter så nå skal de blokket ut også
Å hjelpes.Hjerteinfarkt . Blokket ut en åre som var helt tett. Var visst litt gjennomstrømning gjennom de andre. Dårlige prøver og fortsatt smerter så nå skal de blokket ut også
Har du endelig fått vært hos frisøren nå
Ja de tror jo heldigvis detÅ hjelpes.
Håper virkelig det går bra med han.
Hehe nå var ettervekst borte jaHar du endelig fått vært hos frisøren nå![]()
Håpet det ordner segJa de tror jo heldigvis dettror de noe annet reiser jeg med engang over
Håper virkelig detHåpet det ordner seg
Hmm har du ikke agurk,tomat heller ? Ingen grønnsaker overhode ? Har du poteter ? Ris? Pasta?Hmm
Må tenke middag.
Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet
Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.
Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.
Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???
Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!
Ville likt å sett deg som mørkHehe nå var ettervekst borte ja
Har vært brunette så det kan jeg nok fikseVille likt å sett deg som mørk![]()
Agurk og tomat har jeg nok. Og trolig paprikaHmm har du ikke agurk,tomat heller ? Ingen grønnsaker overhode ? Har du poteter ? Ris? Pasta?
Er det ikke det du er naturlig?Har vært brunette så det kan jeg nok fikse![]()
Jo egentlig Hehe. Ganske mørk , men farget siden jeg var veldig ung . Men så var jeg ganske mørk når OJ ble fødtEr det ikke det du er naturlig?