♡ Skravletråd JUNI ♡

Vi har et tun mellom husene her og det er mange barn som leker der.
I tillegg er det en 4-5 lekeplasser med under 5 minutter å gå til
Da har dere jo mye lekeplasser.

Her er en lekeplass i veien, men de fleste leker i hagene sine/hverandres for det er der det er leker.

Begrenset med unger også men det begynner å bli en del etterhvert

Hjerteinfarkt . Blokket ut en åre som var helt tett. Var visst litt gjennomstrømning gjennom de andre. Dårlige prøver og fortsatt smerter så nå skal de blokket ut også
Å hjelpes.
Håper virkelig det går bra med han.

Hmm
Må tenke middag.

Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet

Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.

Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.

Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???

Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!

Hmm
Må tenke middag.

Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet

Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.

Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.

Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???

Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!
Hmm har du ikke agurk,tomat heller ? Ingen grønnsaker overhode ? Har du poteter ? Ris? Pasta?

Hmm har du ikke agurk,tomat heller ? Ingen grønnsaker overhode ? Har du poteter ? Ris? Pasta?
Agurk og tomat har jeg nok. Og trolig paprika

Men til Taco hører det absolutt salat. Blader.

Og til kylling ville jeg også har det, men det blir det ikke. Potet har vi ikke, neppe gulrot, men ris og pasta har vi. Jeg bare synes det er kjipt uten salat til. Særlig når jeg hadde lyst å oppfylle ønsket om Taco enten med kjøttdeigen fra fryseren eller en slags Taco med kylling i biter, gitt at vi har lefser av noe slag da.

Trolig kylling og ris med det vi har av tomat og agurk og paprika og en lettere gretten mor ;-)

Back
Topp