Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir litt sjokkert jeg og.. Men vet jo at han kobler ut fra hjernecellene når han blir full, og gjør helt tåpelige ting. Altså. Han kobler gjerne ikke ut bunnmoralen sin liksom. Men.. Bare med fornuft og sånt.Helt enig . Jeg hadde vært rasende. Men at min hadde gjort noe sånn da hadde jeg vært helt i sjokk .
Den skjorta hadde jeg kasta. Kjenner jeg.Jeg fatter ikke at voksne mennesker kan være så umodne.. Han kom med stearin over hele skjorta, fordi noen hadde drevet og kastet det rundt på nach..
Jeg gidder IKKE fikse det, i alle fall. Er ei dyr skjorte og...
Baketid!Begynner bli tom for pizzasnurrer ser je også
Skulle tro det...Tjæ. Når folk er type 12 år mentalt sett, så.
Heter seg jo at gutter gjør dumme ting, pga testosteronet. Hormonet påvirker den delen av hjernen. Spesielt i rundt 20åra...
Meeen skulle jo tro det GIKK OVER. I alle fall hos en på over 30. Underutviklet gitt [emoji35]
SkjønnerBlir litt sjokkert jeg og.. Men vet jo at han kobler ut fra hjernecellene når han blir full, og gjør helt tåpelige ting. Altså. Han kobler gjerne ikke ut bunnmoralen sin liksom. Men.. Bare med fornuft og sånt.
Jeg synes det er så merkelig, for jeg har ALDRI kommet dit. Uansett grad av alkoholinntak. Liker f.eks ikke å dra ut fra vors til fest, om jeg ikke VET hvordan jeg kommer meg hjem etterpå. Og nach har jeg ikke testet, fordi selv fulle meg tenker det blir for sent. Dessuten, så er alle andre gjerne mye fullere enn meg likevel.
Ja skal bakes. Grove boller også. Og lovt fullkornsvafler. Blir brått mye heheBaketid!
Lære av sine feil er jo liksom litt av poenget...Joda. Han gjør jo det. Men jeg er ikke helt blid likevel. Synes ikke det nytter spesielt godt med et unnskyld når han ikke drar noe lærdom av det..
Han får sitte der med kjerringråd-boka oppe selv, gitt.Den skjorta hadde jeg kasta. Kjenner jeg.
Jeg mener. Jeg er fortsatt sur for at mannen fikk ei dyr skjorte i julegave av min bror og kona et år. Og svigermor ikke bare vasket den for røft men tørket den i tørketrommel!!! Den ble en "kriseskjorte hjemme som man ikke kan bruke ute blant folk" fra dag 1. At jeg ikke bare la den igjen og overlot det til henne irriterer meg fortsatt.
Har han ødelagt den er det ikke du som skal fikse nei
34. Hadde "skjønt" det bedre om han var like gammel som meg. Jeg er 24.Skjønnergammel er han?
Hehe Okei . Burde være gammel nok til å skjønne bedre ja34. Hadde "skjønt" det bedre om han var like gammel som meg. Jeg er 24.
Jepp. Så, jeg prøver å finne på ting å SI som får han til å tenke litt. Han angrer seg jo, fordi jeg blir sint. Men nytter jo ikke hvis han gjør det samme en annen gang.Lære av sine feil er jo liksom litt av poenget...
Absolutt..!Hehe Okei . Burde være gammel nok til å skjønne bedre ja![]()
Jaja kan jo håpe det var siste gangAbsolutt..!
Sikkert lureste detMannen bestemte at det ble ikke forball på meg og jentene.
De skal spille tre kamper a 20 minutter, den første begybber 1250 og den siste er ferdig 1605 og det er en god time hver vei.
Så.gutta drar og jentene må finne på noe annet.
Hagen er ikke ferdig... Graver opp et blomsterbed og kanter på nytt, gresset vokser inn i bedet.. Er ikke halvveis en gang [emoji23]Trenger så ikke si sorry for det da![]()
Ble det fint i hagen? Og var festen gøy?
Neida, ikke sorry.Absolutt rett prioritering å kose deg med andre ting. Ikke sorry. Bv er ingrn forpliktelse. (annet enn for Tamara og moderatorene kanskje)
Ja jeg koste meg veldig [emoji16]Gøy med 50 års lag da[emoji1]
Fikk ikke vært så aktiv her selv pga bursdager[emoji4]
Et nok detSikkert lureste det