Hihi, ja, lenge siden jeg var sånn i farta [emoji23][emoji13]
Veldig koselig å se[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja, lenge siden jeg var sånn i farta [emoji23][emoji13]
Så dumt . Hva gjorde dere i går da?Ikke egentlig, men takk som spør.![]()
Hei på dere!
Ikke fått inn noen innlegg omtrent i dag, sorry for det.
Vært mye frem og tilbake her, jobbet litt i hagen også. Måtte benytte finværet.
Og fra kl 17 har jeg vært i 50-årslag til en kollega, kom hjem for 30 min siden. Hatt en veldig hyggelig ettermiddag/kveld med god mat og kaker. [emoji4]
Hei på dere
Gelé toget falt i smakGøy med 50 års lag da[emoji1]
Fikk ikke vært så aktiv her selv pga bursdager[emoji4]
Mannen sykere her:/ usikker. Skal bake med ungene iallefallGod morgen Syn[emoji1]
Hva skal dere idag?
Vet du, jeg er ikke helt sikker engang. Gikk masse hit og dit (så, føttene mine ble skikkelig hovne og såre...), så spiste vi på egon, noe som var ok, men rimelig stress (.. Og seriøst.. De vet å ta seg betalt. Herregud..!).. Og så dro samboer ut for å drikke i går også. Med broren sin. "siiiste helga han har mulighet da". Med lovnader om at det 1. Ikke skulle bli så sent, 00-ish. 2. Ikke skulle bli så gæli mye. 3. Han ikke skulle miste kontakten.Så dumt . Hva gjorde dere i går da?
Såpass. Men lekt med stearin? SpesieltVet du, jeg er ikke helt sikker engang. Gikk masse hit og dit (så, føttene mine ble skikkelig hovne og såre...), så spiste vi på egon, noe som var ok, men rimelig stress (.. Og seriøst.. De vet å ta seg betalt. Herregud..!).. Og så dro samboer ut for å drikke i går også. Med broren sin. "siiiste helga han har mulighet da". Med lovnader om at det 1. Ikke skulle bli så sent, 00-ish. 2. Ikke skulle bli så gæli mye. 3. Han ikke skulle miste kontakten.
Han brøt alle tre. Den siste brøt han ikke før klokka halv to da, men.. Seriøst. "kommer snart" klokka halv to, og sende en melding ".. Kommer nå" klokka HALV FØKKINGS FIRE?!
Også sover han godt. Og snorker. Så jeg har halvthjertet forsøkt å kvele han med puter i natt.
Natta før skulle han "ikke bli så lenge, blir ikke noe tull". Skrev han kl. 23..
Han sluttet å svare kl litt over 00,og kom hjem 04.30!! Halloooo. Han hadde bare.. Blitt med en totalt ukjent mann på nach. Og lekt med stearin. Jeg.... Åååh. Jeg er så forbanna at du aner ikke...!
Jeg fatter ikke at voksne mennesker kan være så umodne.. Han kom med stearin over hele skjorta, fordi noen hadde drevet og kastet det rundt på nach..Såpass. Men lekt med stearin? Spesielt
Huff såpass . Ikke hørt om før. Trodde det var kun sånn fetisj HeheJeg fatter ikke at voksne mennesker kan være så umodne.. Han kom med stearin over hele skjorta, fordi noen hadde drevet og kastet det rundt på nach..
Jeg gidder IKKE fikse det, i alle fall. Er ei dyr skjorte og...
Tjæ. Når folk er type 12 år mentalt sett, så.Huff såpass . Ikke hørt om før. Trodde det var kun sånn fetisj Hehe
Hehe huff ja. Gale. Håpe han unnskylder segTjæ. Når folk er type 12 år mentalt sett, så.
Heter seg jo at gutter gjør dumme ting, pga testosteronet. Hormonet påvirker den delen av hjernen. Spesielt i rundt 20åra...
Meeen skulle jo tro det GIKK OVER. I alle fall hos en på over 30. Underutviklet gitt [emoji35]
Joda. Han gjør jo det. Men jeg er ikke helt blid likevel. Synes ikke det nytter spesielt godt med et unnskyld når han ikke drar noe lærdom av det..Hehe huff ja. Gale. Håpe han unnskylder seg
Det er hun.Håpe hun er frisk![]()
Tror det. Ganske. Veldig sammenlignet med da. Et annerledes konkurranseinstinkt?Er det stille hos dem nå?[emoji15]
Helt enig . Jeg hadde vært rasende. Men at min hadde gjort noe sånn da hadde jeg vært helt i sjokk .Joda. Han gjør jo det. Men jeg er ikke helt blid likevel. Synes ikke det nytter spesielt godt med et unnskyld når han ikke drar noe lærdom av det..
Kjedelig at de aktive da ikke er med på dette .Tror det. Ganske. Veldig sammenlignet med da. Et annerledes konkurranseinstinkt?
Flott og dere har bestemt dere?Det er hun.