Nå er det formiddag ja![]()
Så på kokka etter at jeg hadde skrevet god morgen[emoji6] planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det formiddag ja![]()
Så deilig [emoji173] Sovet 3 timer her så ganske sliten siden det ble 0 søvn forrige natta. Heldigvis kommer mannen hjem i dag.
Hørtes ut som en hyggelig dag.God morgen jenter [emoji173]️
Planer for dagen?
Her blir det visst noe lunsj ute, så Leos lekeland??, så.. Vet ikke, men blir middag på egon etterhvert.
Slitsomt for henneJa synes syndt på henne også. Men vi er i god dialog med HS, som gjerne vil henvise BUP om det ikke roer seg snart.
Det er slik med bursdager etc. også. Det er en av få tydelige ting på at hun er prematur. Takler mye lyd, lys og inntrykk veldig dårlig... Veldig tøff frøken, ikke redd for mye, men skvetten. Ser det ved enkelte lyder etc, det gjør direkte vondt for henne. Desverre er det ikke bare det at det er nytt, men at det er mye å se på, mye lyder, mye å ta innover seg generelt med mye mennesker. Også kræsjer det etterpå.
Hvile, rett og slett! (gro baby)Herlig det! Er hun i grei form da? Ikke overtrøtt osv..?
Jo, men vet ikke hva jeg skal gjøre istedenfor..
Hørtes ut som en hyggelig dag.
Her har mannen og mellomste dradd på butikken for å handle til lunsj (Vel, til helga, men det måtte skje før lunsj for vi har ikke melk eller jus), mens jeg la meg på senga med yngste som bør sove. Eldste er hos en kompis.
Ingen konktete planer, og det et litt godt for det er vel eneste dagen denne uka...
Er så kjedelig [emoji28]Hvile, rett og slett! (gro baby)
Leo hyggelig for den lille. Du kan være hjemme og hvile og sove.Tja. Får se. Leos høres stress ut.. [emoji14]
Høres godt ut å sove litt egentlig.
Sove. Deilig.Er så kjedelig [emoji28]
Får se hva det blir til. Hva jeg orker etter lunsj osv. Med kusinen og ungene til samboer, svigermor og svigermormor, OG broren til samboer.. Så kan det hende jeg rett og slett ikke orker en dritt etterpå..Leo hyggelig for den lille. Du kan være hjemme og hvile og sove.
Har ikke bok her [emoji33]Sove. Deilig.
Eller skravler. Eller lese en bok![]()
Nå er det begge delerSå vondt[emoji21] er det hodet eller lille, eller begge deler? Mannen vært borte lenge?
Hun er litt trøtt, for sutrer for mye. Men hun er generelt en litt klagende frøken [emoji173] Blir nok tislig trøtt i dag og. Sovnet 18 i går.Herlig det! Er hun i grei form da? Ikke overtrøtt osv..?
Jo, men vet ikke hva jeg skal gjøre istedenfor..
Ja for alle [emoji173]Slitsomt for henne
Og dere.
Får håpe det går greit da.Hun er litt trøtt, for sutrer for mye. Men hun er generelt en litt klagende frøken [emoji173] Blir nok tislig trøtt i dag og. Sovnet 18 i går.
Slappe av med film og litt godis![]()
Ja godt fornøyd hanSå fine gaver da![]()
Hvorfor ikke? Pga de større liksom har vært deg?Holder på å få fnatt av puppene mine.
Når jeg gikk ned i vekt, ble også puppene mindre, naturligvis.
I går var jeg innom en undertøysbutikk og kjøpte meg nye BH'er.
Nå er jeg ved å få fnatt av puppene mine, de er blitt så små
Og jeg som egentlig ønsket meg mindre pupper, nå som jeg har det, føles det ikke helt meg
Mine forsvinner og sakte men sikkert fordi vi ammer mindre. Cryyyy. Liten fra før [emoji14]Holder på å få fnatt av puppene mine.
Når jeg gikk ned i vekt, ble også puppene mindre, naturligvis.
I går var jeg innom en undertøysbutikk og kjøpte meg nye BH'er.
Nå er jeg ved å få fnatt av puppene mine, de er blitt så små [emoji14]
Og jeg som egentlig ønsket meg mindre pupper, nå som jeg har det, føles det ikke helt meg
Alltid lettere å være 2 [emoji173]Får håpe det går greit da.![]()