♡ Skravletråd JUNI ♡

Aner ikke hva hun styrer med. Mye tull egentlig. Men det får meg til å frykte bhg. Dette er for henne typisk reaksjon på overstimuli, og problemet dukket opp etter 2 timer besøk i bhg. Hun er ikke så god på inntrykk og det blir fort for mye. Krysser fingre for at det er heeeeelt tilfeldig. Hun turner, biter, slår, koser, ler, gråter, prater osv. Gjerne fra 01-03 og utover. 16 måneder og sover ellers veldig godt.
Huff stakkars dere begge.

Men pleier det å gå seg til etterhvert da, når nye ting ikke er så nye lenger?

God morgen jenter [emoji173]️
Planer for dagen?
Her blir det visst noe lunsj ute, så Leos lekeland??, så.. Vet ikke, men blir middag på egon etterhvert.

Ja, da må du prøve å få sovet litt. Er det våkennetter pga helsa eller barna? Jeg håper å bidra litt med skravling på formiddagen og så skal jeg i bursdagsselskap til mormor på ettermiddagen :)
Håper på en liten lur :) Nå er det frøkna som ikke er helt villig på natta. Våkner rundt 01 og vil ikke/får ikke sove igjen. Får vel skravle litt jeg også :) Så koselig med bursdag da :)

Huff stakkars dere begge.

Men pleier det å gå seg til etterhvert da, når nye ting ikke er så nye lenger?
Ja synes syndt på henne også. Men vi er i god dialog med HS, som gjerne vil henvise BUP om det ikke roer seg snart.

Det er slik med bursdager etc. også. Det er en av få tydelige ting på at hun er prematur. Takler mye lyd, lys og inntrykk veldig dårlig... Veldig tøff frøken, ikke redd for mye, men skvetten. Ser det ved enkelte lyder etc, det gjør direkte vondt for henne. Desverre er det ikke bare det at det er nytt, men at det er mye å se på, mye lyder, mye å ta innover seg generelt med mye mennesker. Også kræsjer det etterpå.

God morgen jenter [emoji173]️
Planer for dagen?
Her blir det visst noe lunsj ute, så Leos lekeland??, så.. Vet ikke, men blir middag på egon etterhvert.
Må vel ut i sola en tur vel :) Kanskje lekeplassen, da blir lille glad. Hm. Blir det litt mye for deg? Egon er ålreit da.

God morgen [emoji4]
Her skal det ryddes i heimen og besøke farfar, så han får noe mat i hus[emoji4] og besøke mannen til mormor [emoji4]
Din planer da?
Så fint av deg å passe på at farfaren din får mat i hus :) Jeg skal i bursdag til mormor på ettermiddagen. :)

Håper på en liten lur :) Nå er det frøkna som ikke er helt villig på natta. Våkner rundt 01 og vil ikke/får ikke sove igjen. Får vel skravle litt jeg også :) Så koselig med bursdag da :)
Huff da. Da trenger du nok en liten lur i løpet av dagen ja :) Klokka 01 er litt vel tidlig å starte dagen :P

Back
Topp