Ja iallfall når det var så tett på [emoji6]Det hadde vel vært ille ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja iallfall når det var så tett på [emoji6]Det hadde vel vært ille ;-)
Jeg kom nettopp ut av dusjen jeg [emoji23]Ungene er ute på trampolina. Før ti. Venter i spenning på hvor lang tid det tar før naboen kommer.
Vi hadde tidlig frokost i dag så vi var ferdige å spise før hun ringte på.
Men der var hun ja.
Bursdagsbarnet . Heldigvis ikke så høy , men kjipt uansett .Nei nei [emoji20]
Hvem.nå?
Huff stakkars dere begge.Aner ikke hva hun styrer med. Mye tull egentlig. Men det får meg til å frykte bhg. Dette er for henne typisk reaksjon på overstimuli, og problemet dukket opp etter 2 timer besøk i bhg. Hun er ikke så god på inntrykk og det blir fort for mye. Krysser fingre for at det er heeeeelt tilfeldig. Hun turner, biter, slår, koser, ler, gråter, prater osv. Gjerne fra 01-03 og utover. 16 måneder og sover ellers veldig godt.
Uff.. Sånt er slitsomtAndre tullenatta på rad hvor hun er stuptrøtt men holder seg selv våken med underholdning.
Håper på en liten lurJa, da må du prøve å få sovet litt. Er det våkennetter pga helsa eller barna? Jeg håper å bidra litt med skravling på formiddagen og så skal jeg i bursdagsselskap til mormor på ettermiddagen![]()
Huffda [emoji173]Bursdagsbarnet.
Jeg er fortsatt usikker [emoji14]God morgen alle
Fikk ikke vært noe særlig innom etter jobb i går jeg. Hvordan gikk utfordringen? Forsto det var ganske close race![]()
Han har heldigvis ikke høy temp og heller han enn ungeneHuffda [emoji173]
Ja synes syndt på henne også. Men vi er i god dialog med HS, som gjerne vil henvise BUP om det ikke roer seg snart.Huff stakkars dere begge.
Men pleier det å gå seg til etterhvert da, når nye ting ikke er så nye lenger?
Ja blir veldig sliten. Hjelper ikke med dårlig form i utgangspunktet heller.. Men etterpå kommer mannen hjem heldigvis.Uff.. Sånt er slitsomt![]()
Må vel ut i sola en tur velGod morgen jenter [emoji173]️
Planer for dagen?
Her blir det visst noe lunsj ute, så Leos lekeland??, så.. Vet ikke, men blir middag på egon etterhvert.
Det er bra, og ja. Haha, det er sant [emoji14]Han har heldigvis ikke høy temp og heller han enn ungene![]()
Så fint av deg å passe på at farfaren din får mat i husGod morgen [emoji4]
Her skal det ryddes i heimen og besøke farfar, så han får noe mat i hus[emoji4] og besøke mannen til mormor [emoji4]
Din planer da?
Så spennende! Har han bursdag?Hei dunettop vært dans og presanger til gubben her
![]()
Åja, kjedelig det å da[emoji17]Frøkna som gjør det![]()
Huff da. Da trenger du nok en liten lur i løpet av dagen jaHåper på en liten lurNå er det frøkna som ikke er helt villig på natta. Våkner rundt 01 og vil ikke/får ikke sove igjen. Får vel skravle litt jeg også
Så koselig med bursdag da
![]()
Hihi ja. Og han ble glad for gaveneDet er bra, og ja. Haha, det er sant [emoji14]
Ja men vant til detÅja, kjedelig det å da[emoji17]