Eller under en time... Eller er det sånn at det ikke er fra midnatt til midnatt, men at innlegg over midnatt kan komme med på dagens?700 innlegg, gjene 800 innlegg på en time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller under en time... Eller er det sånn at det ikke er fra midnatt til midnatt, men at innlegg over midnatt kan komme med på dagens?700 innlegg, gjene 800 innlegg på en time.
Takk for detGrattis med mannen [emoji16]
Haha jo. Men er her for det meste [emoji14]Ja man blir litt lei, men tenker på at da blot det ko topp100 i juli og[emoji23][emoji23][emoji38]
Det er iallefall ikke bra [emoji13]Hahaha ja så veldig [emoji23]
Er vel ingen overgengende fare for det vel[emoji6]
Den er grei [emoji4]Mulig det også.
Logger av pc nå og går på badet.
Fortsetter innom fra senga. Til jeg slokner
Så bra [emoji4]Oi, tok seg opp med aktivitet her gitt... Følte ikke jeg var så lenge på leke sidene, men jaggu hadde det kommet en del nye sider her gitt! Dere er rå jenter!
Lagde3 tråder iallefall haha
Vanskelig å forlate oss? [emoji13]ja, vi sliter med tråder.
skal se på det fra senga. Må bare faktsik lare å logge megav...
Har ikke rukket innom der nei... Går for fort her [emoji13]Vel, blir jo fat om du sitter her også, vet ikke om det er oe srlgi fart i lekene i kveld? Her er det fart og moro i alle fall"
Kommet deg i seng enda?Burde nærme meg senga nå
Haha, ja det stemmer [emoji23]Hahahaha. Snakk om å bare hoppe på en samtale da [emoji23] Antok vi snakket om gele og vaniljesaus [emoji14]
Hvor går turen?Klart å overtale mannen på en tur til Hehe .
Håper det bare er 600 og noe nå ja...De 7-800 som sikket er bare 600 nå da?
Hm. Ofte med nesa, men vært bra etter vi fikk kontroll på refluks. Men nå som finværet var her noen dager så smalt det. Virker litt forkjølet, men går verken ene eller andre veien. Ikke noe i hals, bare nese og øyne. Litt slapp.
Ja. Men nå er jeg på plass i sengaVanskelig å forlate oss? [emoji13]
Ikke enda [emoji23]Og jeg som vil sove [emoji23]
Åhhh spennendePrøver ny en [emoji1]![]()
Ja det kan jo bli skummelt.Ja tror vi må det, før hun spiser noe som går dårlig også.