Litt rar i alle fall. Og annen smak. OG ikke så god synes jeg.
Ehh... 32 tror jeg
Barna liker den da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt rar i alle fall. Og annen smak. OG ikke så god synes jeg.
Ehh... 32 tror jeg
Haha der er han heldigvis. Men kan ofte være litt sen han og jeg. For normalt er unga borte på overnatting. Og da danser vi hele natta gitt. [emoji14] Men flink når han måDet er deilig da. Men greit om pappa er litt blid og [emoji14]
Og nå har du sikkert fått den?Nope, jeg skulle ikek legge meg før de 39 var i boks, og nå vil jeg bare ha en oppdaering til...
Neeeei heheJeg må lade litt [emoji85][emoji85][emoji85]
Joooda [emoji23]Haha. Det hadde faktisk ikke gått.
Sjokoaldekake er det beste 35
Så bra [emoji4]
Lagde noen selvJeg skal lage noen
Jeg er innom innimellom. Men blir litt lei [emoji23]Prøver å svare på så mange leker jeg kan hvertfall [emoji4] ikke kjempe aktivitet på de forskjellige men noen leker jo med[emoji16][emoji23]
Krampe i fingra snart? [emoji23]Hehe ja
Om jeg ikek har hoppet over noe i tellinga da. Trøtt som fy 37
Ja det kan bli litt vrient [emoji23]DET blir vel vanskelgi å få til å holde formen.
Ahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Nå lo jeg jammen høyt også [emoji23]Må løfte hoftene rundt med henda før jeg kommer meg opp [emoji23]
Grattis med mannen [emoji16]44 år
Synes det jeg og. Hadde sikkert vært sliten selv uten kulemage. Jaja. Hvile nå litt. Kanskje det hjelper på humøret om ikke annet [emoji23]Uff det var veldig mye på dag 1 da! Selvsagt er du sliten ! [emoji85][emoji170]
Da håper jeg at ikke alle legger seg [emoji6]Holder tempoet seg så går det. Men da må det holde seg den siste timen
Håper det.
Ingenting i postkassa i dag. Da mener jeg INGENTING. Ikke en slis av reklame eller engang Donad som vel skal komme på fredgene
Ja man blir litt lei, men tenker på at da blot det ko topp100 i juli og[emoji23][emoji23][emoji38]Jeg er innom innimellom. Men blir litt lei [emoji23]
Ja nestenKrampe i fingra snart? [emoji23]
Håper det da [emoji14]Synes det jeg og. Hadde sikkert vært sliten selv uten kulemage. Jaja. Hvile nå litt. Kanskje det hjelper på humøret om ikke annet [emoji23]