Garantert lurtJa, tenkte det om vi skal nå målet i dag [emoji23]
9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Garantert lurtJa, tenkte det om vi skal nå målet i dag [emoji23]
Jada, går nok bra bare han begrenser seg. Greit å begynne pent. Han har en bakgrunn. Nå sover hun litt igjen.Typisk da. Men det går nok bra. Sover hu nå da?
Da spør jeg igjen, hva hindrer deg?Vel jeg blir da både lite intelligent og pervers![]()
Ja. Jeg også. Vi kan se den på likt og skrive våre latterkick her [emoji23]Neidaaa. Men når den kommer da vettuu![]()
To hjerner, samme tanke [emoji13]Haha. Jeg tenkte faktisk tanken [emoji23]
Usj. Den tiden altså. Rekker ikke tilHelt klart!![emoji33]
Nettopp, du er rå!Og nå som dette er 27 så er det bare 12 igjen
Ja pleier å være litt mas også [emoji14] Ja vært flink. Men ser samme trenden som i natt. Begynner å lure på om hun er allergisk. Typ skikkelig, som sin far. Hun er så tett at hun knapt får luft gjennom nesa, og begynt å få guffe i øynene. Nyser. Men ingen hoste eller liknende. Bare veldig grinete og sliten.
Bare å jobbe på [emoji6]Liskom var det bare NI? JEG er trøtt og vil legge eg men skal ha de 39 på pc før jeg logger av
10
Nettopp, du er rå!
Irriterende at bildet ikke viser for meg [emoji33] Bra det tar seg oppNr 22 er å skryte av at det var hele 14 innlegg i minutet nå siste ti minuttene
Vis vedlegget 227794
siden kanskje ikek alle har tid til å bytte tråder...
tempo oppe i 11, men fortsatt mye igjen
Vis vedlegget 227792
ikke glemme tråder.
Ser du, snart kan du legge deg å telle 39 sauer istedet.Gjør jo faktisk det nå føler jeg, var nettopp 20 og nå 36?
Ræv [emoji23][emoji23][emoji23] Gni det inn [emoji56]2cm høyere æddabædda
Driver hun og våkner?
8
Og vi trenger tråder og...Det burde egentlig jeg også, for jeg har nesten ikke laget noen [emoji85]
Nesten 1000 vil jeg tro.Hvor mange tråder mangles da?
Haha, DET er å kalle det lav arbeidsmoral [emoji23]Nei. Kan ikke ringe jobben og si det liksom [emoji14] Tar en hjemmedag. BV vettu ! [emoji23]
Håper du er heldigere enn meg[emoji12]
Takk [emoji173]Uff*blåse på* [emoji56]