Ikke så farlig, jeg raser nok nedover jeg også[emoji12]
Er vel ingen overgengende fare for det vel[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så farlig, jeg raser nok nedover jeg også[emoji12]
Nesten 1000 vil jeg tro.
Ja det må vi gjøreJa. Jeg også. Vi kan se den på likt og skrive våre latterkick her [emoji23]
Tar lang tid på ebay også visstnok....
[emoji8][emoji8] Søtnos selv [emoji8]Søte dere er da![]()
Ja ræva mi er fin denRæv [emoji23][emoji23][emoji23] Gni det inn [emoji56]
Min hjerne er litt hoven, så den teller som 1,5 [emoji23]To hjerner, samme tanke [emoji13]
10
[emoji23][emoji23][emoji23] Uff daJeg er sånn hver morgen jeg [emoji23]
Klarer knapt å snu meg i senga [emoji23]
Haha, ja noen ganger er det en fordel [emoji23]Elsker mine grå hår [emoji14]
Har veldig tynne hårstrå, de grå er tykkere og derfor gir mer fylde.
Er veldig lys så det syns ikke![]()
Det spørs?
Er du i seng?
Ja det er nok lurt.Mine har jo ikke fått noen, derav at det er litt sånn at jeg må på obs desom de ikke kommer i posten i løpet av neste uke tenker jeg
Veldig bra skattOg litt meg![]()
Greit å sjekke ut ja.Det jeg er redd for.. Samt vi har sett antydning etter en bit fersken. Og nylig fått kortison for eksem i bleieområdet, noe som aldri har vært et problem. Pappaen har masse allergier og kryssallergier samt atopisk eksem.
Hm. Ofte med nesa, men vært bra etter vi fikk kontroll på refluks. Men nå som finværet var her noen dager så smalt det. Virker litt forkjølet, men går verken ene eller andre veien. Ikke noe i hals, bare nese og øyne. Litt slapp.Kan være allergi ja[emoji4] plages hun ofte?
Vet HeheDu lærer aldri[emoji23]
Kjempe. Menmen. Går jo den veien for oss alle [emoji33][emoji23]Må være rart med en "voksen" jente plutselig[emoji1]
Jeg droppet å telle jeg... Kom helt ut av det [emoji13]Frrge var 14 så da er dette 15 og dette går treigere enn jeg følte det skulle