Off hadde håpet på pent i helgen ...men spørs vel![]()
Ser vel dårlig ut
Men jeg blir småsprø av at det skifter sånn hele tiden! Spesielt ifht eldste som jeg sender på skolen i støvler, og innen hun skal hjem så er det kjempevarmt og sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off hadde håpet på pent i helgen ...men spørs vel![]()
Får prøve å huske å lade før turen så har du jo nok av tid å slå ihjel hvertfall [emoji23] [emoji23]Ja.. Mulig jeg kan bidra mer i morgen. Tog i 5 timer gir goood tid...! Sett at jeg har strøm..
Okei kun vært der engangOoh Nice
![]()
Ja, de forrige bleknet veldig fint. Så regner med det går bra [emoji28]Ja de strekkmerkene er ikke alltid så lett å unnslippe, men heldigvis blekner de med tiden(OM det var strekkmerker du refererte til da)
Okei kun vært der engangOoh Nice
![]()
Hehe ser den. Må sende med sandaler ogsåSer vel dårlig ut
Men jeg blir småsprø av at det skifter sånn hele tiden! Spesielt ifht eldste som jeg sender på skolen i støvler, og innen hun skal hjem så er det kjempevarmt og sol![]()
Handlet mest på barnas hus nordås[
Hvilke barneutstyrsbutikker her i Bergen har du vært fornøyd med?![]()
Jeg har og en sånn man putter i mirco[emoji7][emoji7][emoji7] elsker den[emoji7][emoji7] og ønsker meg et badekar! Men skjønner godt du ikke tør jacuzzi alene.. Er lett å bli for varm og duppe av!Ja det hjelper godt på den vonde ryggen, men jeg blir så varm atte hjelp. Så her går det på hvetevarmer som man legger i mikroen i 3 minutter, og en varm dusj hvis det blir for gæli mens mannen ikke er hjemme.. tør ikke å sette meg i badekar eller jacuzzi uten at han er tilgjengelig [emoji28]
Ikke smakt . Men veldig glad i det PG spise kun med sukkerMmm.. Rabarbrakake [emoji7][emoji7]
Kjekt å være hos mamma midt på kvelden gitt..
Haha.. Mamma var ikke så god til å skrive... Men L sin har jeg vært flink å fylle ut i alle fall! Begynt smått på lille T sin også.Jeg hadde sååå store planer om at jeg skulle gjøre dette for eldste, siden jeg aldri fikk en sånn selv. La oss bare si at jeg ligner visst på min mor...![]()
Det skjønner jegJa de er jo rimelig dyre så hadde nok ikke tatt meg råd til de uten 1/2 pris![]()
Ja, de forrige bleknet veldig fint. Så regner med det går bra [emoji28]
Men akkurat NÅ ser det sprukket ut.
Hehehe, kan tenke meg det ja, når det ikke er langt etter besinstasjonen blir det lizm en del flauere enn om man ikke "rakk" frem til bensinstasjon [emoji23][emoji38]Han blir sjelden flau, men hørte det i stemmen hans i dag ja [emoji28]
Ligner godt ja [emoji28]"moro" når man leser de bøkene å finner ut av sånt[emoji6][emoji13] ligner du mye på mammaen din? Redd det går i arv?
Haha.. Mamma var ikke så god til å skrive... Men L sin har jeg vært flink å fylle ut i alle fall! Begynt smått på lille T sin også.
Ja, men telefonen min hyrer ikke såååå lenge uansett.. [emoji14]Får prøve å huske å lade før turen så har du jo nok av tid å slå ihjel hvertfall [emoji23] [emoji23]
Hehe ser den. Må sende med sandaler også![]()
Mamma lagde rabarbrakake, syltetøy og suppe nettopp. Fikk både kake og suppe. Såå godt...Ikke smakt . Men veldig glad i det PG spise kun med sukker
Humoren er mitt i blinken for meg og digger gamle amerikanske muskelbiler. Så den passer i filmtypen min[emoji6]Ja om humoren treffer så er de ganske braOg en ung Burt Reynolds er jo ikke det verste å se på heller [emoji14]
Jeg har også en liten fascinasjon for gamle amerikanske muskelbiler![]()