Så braRolig og fin dag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braRolig og fin dag[emoji1]
Wooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Snart 8000 svar i denne tråden! Så Kult!!
Kjøpte ikke du den nye samsung s8? [emoji33][emoji33]Tror jeg gir meg for dagen
Er bare deppa kjenner jeg
Tlf har begynt å sprekke på framsiden også
Fy flate så elendig kvalitet å ingen garanti gjelder
Tror jeg gir meg for dagen
Er bare deppa kjenner jeg
Tlf har begynt å sprekke på framsiden også
Fy flate så elendig kvalitet å ingen garanti gjelder
Hahaha. Sånn skjer [emoji14] Likt med klær også her [emoji56][emoji23]Hahaha, ja, det er greit sånn. Jeg har liksom ikke en bod å legge noe i, så jeg må lagre på låven til mamma og pappa.. Der har jeg nå et helt hjørne fullt med arvasaker. Noe skal jeg ha og bruke altså, men enkelte ting.... blir nok aldri brukt. Haha![]()
Må gå å ta klesvasken min
Vond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen
Nei onecall sier såÅhhh ikke?:/
8000! [emoji324][emoji324]
Nope er ikke detOverhode ikke greit!![]()
Må være dansinga på utedansen [emoji23][emoji23]Usj da, er du stiv og støl?![emoji13]
Ja. Årlig skoletur. De tar en liten båttur, blir borte i tre dager/to netter.
Begynte for mange år siden. Er en liten skole, med 1.-8. Klasse.. Derfor 8 ganger for min del. [emoji14]
Klær også?Hahaha. Sånn skjer [emoji14] Likt med klær også her [emoji56][emoji23]
Nope forumOkei face?
Jo for noen få uker sidenKjøpte ikke du den nye samsung s8? [emoji33][emoji33]
Juhu!! [emoji324][emoji324][emoji324]Hurra for det[emoji1][emoji1] snart halvveis!
Eh neiÅåh, kos deg!![emoji7]
S 8Hvilken telefon har du?
Håper vi får tid å svippe innom.