♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre [emoji14] Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en :D

God morgen til alle :)
Kjedelig å forsove seg. God morgen :)

Det høres bra ut! :) Det går bra med meg også. Jeg har ferie og har en rolig start på dagen :)
Så bra! Herlig med ferie. Her er det.. Nesten ferie. Sykemeldt, så må ta hensyn til kroppen, men.. Blir rolig her også i alle fall.

Var det jeg mente og huske samtidige som han vel også skulle renovere der så kommer snart uansett til å se helt forferdelig ut [emoji87]
Ja, om han gidder renovere når ingen skal bo der da
Men ja. Er nøye nok, men ikke sykelig nøye.

Nei nå blir det plutselig [emoji2] Det de var redd for med hun her også, at hun slutter å vokse liksom.. bedre med en sjekk for mye tenker jeg! Godt hun var frisk og rask selv om hun var lita da - satser på at det bare er størrelsen jeg også [emoji6]
Nei, jeg kjører alene - liker det best [emoji4] drar og besøker broren min og tantebarna da, så kjører jeg hjem igjen i morgen etter timen min. [emoji106]

Spennende. Er det første? Det er bra de sjekker godt. Men og bra hun har vokst litt! Mi vokste helt normalt frem til uke 30, men da sluttet det bom. Tok noen uker før morkaka viste svikt på UL. Hun kom 34+5 og var 1600 gram. Lita og nydelig [emoji173]

Kanskje deilig med litt tid for seg selv også. Er du over da, eller drar du frem og tilbake samme dag? Masse lykke til! Du får oppdatere. Håper hun har vokst litt til :)

Så bra! Herlig med ferie. Her er det.. Nesten ferie. Sykemeldt, så må ta hensyn til kroppen, men.. Blir rolig her også i alle fall.
Ja, du har termin i august? (Hvis jeg ikke husker heeelt feil) :) Bra å lytte til kroppen.

Slo til på kitchn sitt ejstra tilbud
Glad jeg ikke bestilte som tenkt på fredag for ene brødboksen var satt ned ennå mer nå
Flaks da. Kjekt når sånt skjer [emoji14]

Haha. Nei det er jeg enig i. Jeg fikk sjokk da de rullet av meg strømpene noen dager etter fødsel, for de leggene var det lenge siden jeg hadde sett [emoji23] Men jeg hadde 12 kg med vann. Siste uka så rygge og ansiktet sånn ut også. Veldig absurd, haha.

Ja får da håpe han har lagt på seg [emoji173] I allefall 37!!

Herregud, kan jo være mindre enn en måned til han kommer....

Oi. Det var mye vann! Måtte være rart å få kroppen tilbake etter den mengden vann!
Kjenner jeg håper litt på at det er mye vann her og, gått opp så mye.. Men har i så fall lagt seg jevnt. Fingrene er tykkere enn normalt.. Faktisk synes jeg de var ekstra tykke i dag... [emoji85] til og med samboer ser det..!

Frister å ha salat, snuppa elsker paprika men helst rå så hun spiser mye mer når den er i en salat, tror nok vi går for det ja [emoji4]
Får få og marinere nå som lillegutt har sovnet [emoji173]️
Det er godt :D

Ja, du har termin i august? (Hvis jeg ikke husker heeelt feil) :) Bra å lytte til kroppen.
Stemmer det. :)
Ja, selv om jeg kanskje er flinkere til å presse den litt, og heller høre på klagingen dens i ettertid [emoji28]

Stemmer det. :)
Ja, selv om jeg kanskje er flinkere til å presse den litt, og heller høre på klagingen dens i ettertid [emoji28]
Så herlig. Går fort fram til august nå :)
Haha, ja det er litt fort gjort. Vanskelig å la ting man vet skulle vært gjort ligge. :)

Det går bra med meg også :) Hvordan går det med fastinga? :)
Det går bra heldigvis og nå er vi jo også halvveis [emoji16] spent på om det blir diskusjoner i år også om når ramadan er ferdig. Ifjor mente alle moskeer her anderledes

Back
Topp