♡ Skravletråd JUNI ♡

For tredje hverdag med mulighet på rad (dvs onsdag og torsdag sit uke, fredag tappet jeg henne i bilen halv ti og i helga har vi gjort andre ting) krabber lillemor opp i sofaen rundt halv 11 og kobler seg på puppen og sovner.

Vi går egentlig tur fra noe etter 11 for at hun skal sove fra 1130....
Blir litt tidlig soving da altså...?

Får ikke så mye av de derimot. Men gikk fra smell til bonus [emoji14] Så fornøyd der hehe
Greit det da, slapp du å bruke feriepengene på det ihvertfall

God morgen! :) Hvordan går det med dere i dag? :)
God morgen! Alt vel her. Sovet greit og relativt opplagt. Og penger på kontoen gjør heller ikke vondt. Enn med deg?

Hun er ikke veldig dårlig, men en times tur på asfalt er ikke greia for henne, korte lufteturer og en tur på sti/uten vogn så hun lettere får gå i grøftekanter etc er bedre.
Ja det blir verre når du skal ut på trilletur, men hun får da sine turer også [emoji173]️

39 julegaver skal kjøoes( inkludert kb sine 5 til venner)
21 er kjøpt
Æsj mange igjen altså

Heh! Jeg vasker rent. Men skurer ikke alt med tannbørste for å si det sånn. Og noe får jeg ikke bort heller. Var f.eks en masse mugg på kjellerhylla. Det har stått PERMER der, ikke noe vått, så.. Er vel bare mer husmugg..
Uansett. Det gikk jo ikke bort skikkelig. Vasket med klor og grønnsåpevann.. Men orker ikke skure med alt mulig.
Fokuserer på at det skal se tilstrekkelig ut, bare. Er bare pappa vi leier av, og tviler på noen nye skal flytte inn med det samme [emoji14]
Var det jeg mente og huske samtidige som han vel også skulle renovere der så kommer snart uansett til å se helt forferdelig ut [emoji87]

Ja, altså.. Haha, ikke vondt ment - men du hadde ikke direkte slanke ben der, altså [emoji85]
Ser nok rart ut når man er vant til tynne bein - også ender man opp med 1kg vann i hver fot [emoji85]

Skal gjøre det. Men.. Som du sier. Ikke lenge igjen. 33+0 i dag, med en gutt som jeg gjetter på er kommet rundt 2 kg nå. [emoji16] (han må da ha lagt på seg 200g siden torsdag..)
Forhåpentligvis noen uker igjen, men.. Begynner komme i mål!

Haha. Nei det er jeg enig i. Jeg fikk sjokk da de rullet av meg strømpene noen dager etter fødsel, for de leggene var det lenge siden jeg hadde sett [emoji23] Men jeg hadde 12 kg med vann. Siste uka så rygge og ansiktet sånn ut også. Veldig absurd, haha.

Ja får da håpe han har lagt på seg [emoji173] I allefall 37!!

Hm.. Noe ovnsstekt paprika og minimais..? Asparges..?
Eller bare en salat ved?
Frister å ha salat, snuppa elsker paprika men helst rå så hun spiser mye mer når den er i en salat, tror nok vi går for det ja [emoji4]
Får få og marinere nå som lillegutt har sovnet [emoji173]️

Back
Topp