Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff stakkars, har hun blitt mye verre?Masebikkje.
Lufting med inkludert bruk av pose fikk hun for en time siden. Får prøve vann da nå. Enda et par timer til jeg kal på trilletur og deverre er det slutt på at hun får være med der også![]()
Gooood dag [emoji16]God morgen alle sammem
Sooooool i dag
Huff stakkars, har hun blitt mye verre?
Reise i butikken, lage mat og kanskje reise i en park om det blir tid til det [emoji4]Hei jenter!
Hva er planen for dagen?![]()
Sliten da [emoji173]️For tredje hverdag med mulighet på rad (dvs onsdag og torsdag sit uke, fredag tappet jeg henne i bilen halv ti og i helga har vi gjort andre ting) krabber lillemor opp i sofaen rundt halv 11 og kobler seg på puppen og sovner.
Vi går egentlig tur fra noe etter 11 for at hun skal sove fra 1130....
Heh! Jeg vasker rent. Men skurer ikke alt med tannbørste for å si det sånn. Og noe får jeg ikke bort heller. Var f.eks en masse mugg på kjellerhylla. Det har stått PERMER der, ikke noe vått, så.. Er vel bare mer husmugg..Godt du ser det selv da, håp om at du ikke pusher deg for mye ihvertfall [emoji4]
Men må du vaske så bra ut da?
God morgen! Håper du får en fin dag du og.God morgen[emoji2] Nå er det pause her. Ha en fin dag alle[emoji259]
Håper jeg og. Er en bra tur. De drar årlig på skoletur.. Det har de gjort i mange år, selv da jeg gikk der. Så.. Vet dette er bra opplegg.Håper hun kommer til å kose seg skikkelig på tur da [emoji4]
Bør det. Vi er en flink gjeng når det kommer til stykket.Det klarer vi uten problem
Bra herGod morgen!Hvordan går det med dere i dag?
![]()
Det er vi jaBør det. Vi er en flink gjeng når det kommer til stykket.
Ja, er et godt opplegg.Så koselig med tur da
Hm.. Noe ovnsstekt paprika og minimais..? Asparges..?Hmmm lurer litt på hva jeg skal lage til middag idag, har funnet ut at det blir noe kylling, gjerne med safran og ris med linser, men hvilke grønnsaker med unntak av løk vet jeg virkelig ikke.
Ble helt ekstremt på tampen her i går [emoji23]Ha, i denne tråden skravlet dere i går.
Vi er allerede godt over ajour for i dag, 100 innlegg til så er vi ajour for i morgen også.
Akkurat innenfor da! [emoji173]️Min var 2513 heldigvid
Våre var helt ekstreme i morges. Lurer på om de hørte skjærene eller noe, fordi de bjeffa og pep noe veldig.Masebikkje.
Lufting med inkludert bruk av pose fikk hun for en time siden. Får prøve vann da nå. Enda et par timer til jeg kal på trilletur og deverre er det slutt på at hun får være med der også![]()
God morgen! Så herlig at dere er heldige med været! Ser ut som skyene trekker seg over her..og det er helt greit! [emoji5]️[emoji5]️God morgen alle sammem
Sooooool i dag
Bra her ogsåBra her
Med deg da?
Hei skogbunn!Hei jenter!
Hva er planen for dagen?![]()