♡ Skravletråd JUNI ♡

Masebikkje.

Lufting med inkludert bruk av pose fikk hun for en time siden. Får prøve vann da nå. Enda et par timer til jeg kal på trilletur og deverre er det slutt på at hun får være med der også :(
Huff stakkars, har hun blitt mye verre?

Huff stakkars, har hun blitt mye verre?

Hun er ikke veldig dårlig, men en times tur på asfalt er ikke greia for henne, korte lufteturer og en tur på sti/uten vogn så hun lettere får gå i grøftekanter etc er bedre.

For tredje hverdag med mulighet på rad (dvs onsdag og torsdag sit uke, fredag tappet jeg henne i bilen halv ti og i helga har vi gjort andre ting) krabber lillemor opp i sofaen rundt halv 11 og kobler seg på puppen og sovner.

Vi går egentlig tur fra noe etter 11 for at hun skal sove fra 1130....
Sliten da [emoji173]️

Godt du ser det selv da, håp om at du ikke pusher deg for mye ihvertfall [emoji4]

Men må du vaske så bra ut da?
Heh! Jeg vasker rent. Men skurer ikke alt med tannbørste for å si det sånn. Og noe får jeg ikke bort heller. Var f.eks en masse mugg på kjellerhylla. Det har stått PERMER der, ikke noe vått, så.. Er vel bare mer husmugg..
Uansett. Det gikk jo ikke bort skikkelig. Vasket med klor og grønnsåpevann.. Men orker ikke skure med alt mulig.
Fokuserer på at det skal se tilstrekkelig ut, bare. Er bare pappa vi leier av, og tviler på noen nye skal flytte inn med det samme [emoji14]

Håper hun kommer til å kose seg skikkelig på tur da [emoji4]
Håper jeg og. Er en bra tur. De drar årlig på skoletur.. Det har de gjort i mange år, selv da jeg gikk der. Så.. Vet dette er bra opplegg.

Hmmm lurer litt på hva jeg skal lage til middag idag, har funnet ut at det blir noe kylling, gjerne med safran og ris med linser, men hvilke grønnsaker med unntak av løk vet jeg virkelig ikke.
Hm.. Noe ovnsstekt paprika og minimais..? Asparges..?
Eller bare en salat ved?

Ha, i denne tråden skravlet dere i går.

Vi er allerede godt over ajour for i dag, 100 innlegg til så er vi ajour for i morgen også.
Ble helt ekstremt på tampen her i går [emoji23]

Masebikkje.

Lufting med inkludert bruk av pose fikk hun for en time siden. Får prøve vann da nå. Enda et par timer til jeg kal på trilletur og deverre er det slutt på at hun får være med der også :(
Våre var helt ekstreme i morges. Lurer på om de hørte skjærene eller noe, fordi de bjeffa og pep noe veldig.

God morgen alle sammem
Sooooool i dag
God morgen! Så herlig at dere er heldige med været! Ser ut som skyene trekker seg over her..og det er helt greit! [emoji5]️[emoji5]️

Hei jenter!
Hva er planen for dagen? :)
Hei skogbunn!
I dag skal jeg.. Kle på meg. Tenkte kanskje ta meg en tur til byen. Skal se om bikinioverdelene mine passer først.. Finner som regel nada i fysisk butikk, men må vel prøve. Kan vel klippe av litt av snora i verste fall....?

Må være hjemme til 15ish, for må hente lillebror i fjøset [emoji14]
Og så må jeg vaske. Jeg kan si meg fornøyd om jeg bare blir ferdig med det jeg startet på i går.

Back
Topp