Ja det er ihvertfall tydelig, flinke har dere hvertHei på deg. Vi har kjørt hardt på her inne, heh.. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er ihvertfall tydelig, flinke har dere hvertHei på deg. Vi har kjørt hardt på her inne, heh.. [emoji14]
Jeg synes den er litt gøy..Ikke sett men må vel finne den![]()
Får håpe det blir mer spredd nå ila mandagen [emoji23]Ja det er ihvertfall tydelig, flinke har dere hvert![]()
Jeg liker den serien. Gleder meg til det kommer ny sesongBle fødeavdelingen. Satt det på opptak, tenkte prøve se på det.
Den hvor barna styrer de voksne?Ååh, jeg liker virkelig mentosreklamen [emoji23] burde hatt et tvprogram.
Hei ShadowWow damer 1207 nye innlegg idag! Jeg har dessverre hvert helt opptatt hjemme men om noen er her nå så er jeg også det![]()
Ikke sett særlig på. Så 1 ep av sesong 1, og 1 av sesong 2, da jeg var syk. Må teste den litt..Jeg liker den serien. Gleder meg til det kommer ny sesong![]()
Ja [emoji23]Den hvor barna styrer de voksne?
Hei på deg [emoji4]Wow damer 1207 nye innlegg idag! Jeg har dessverre hvert helt opptatt hjemme men om noen er her nå så er jeg også det![]()
Den er herlig!Ja [emoji23]
Gjør det. Jeg personlig er veldig glad i slike serier generelt da.Ikke sett særlig på. Så 1 ep av sesong 1, og 1 av sesong 2, da jeg var syk. Må teste den litt..
Ikke verst! Mye mer enn megHvis jeg ikke husker helt feil, har jeg skrevet 233 innlegg i dag. Det er lenge siden sist [emoji13][emoji16]
Ja [emoji7] veldig gøy å se på. Når vi blir eldre får vi så mange sperrer.Den er herlig!Men tenk over det. Det er jo sånn barn ofte gjør, helt uoppfordret
![]()
Hehe ja, men må ha mange her inne også daFår håpe det blir mer spredd nå ila mandagen [emoji23]
Med bedre innlegg [emoji14]
Heh.. Jeg pleier ikke det egentlig. Fenger ofte ikke særlig..Gjør det. Jeg personlig er veldig glad i slike serier generelt da.
Ja helt sprøtt.Ja [emoji7] veldig gøy å se på. Når vi blir eldre får vi så mange sperrer.
Kommer vel på morgenen. Ikke mye å forvente midt på natta i alle fall [emoji28]Hehe ja, men må ha mange her inne også da![]()
Du får se om du liker detHeh.. Jeg pleier ikke det egentlig. Fenger ofte ikke særlig..