Haha. Du får sagt det daJa, tror jeg og. Nå er det bare en feit blobb under huden min liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Du får sagt det daJa, tror jeg og. Nå er det bare en feit blobb under huden min liksom.
Men herleik.... Tror dere ikke at hun satt på rommet og LEKTE da jeg skulle inn med telefonen hennes!? Ble en stykk streng mamma der gitt...
Gjør nok detNærmer seg sovetid for mange vel![]()
Kjempe. Har ei på 11 år også jeg da. Så hu ordner mye. Hu står opp før oss alle såJa, de har sånn hvert år [emoji4]
Jeg skjærer bare 3-4 skiver om kvelden. Så praktisk!
Om morran er hun ikke så sulten. I helgene altså.. Hun setter seg gjerne bare med litt tv eller noe.. Men pleier helst skjære ei skive da også. Veldig kjekt når de er så selvstendige.
Jaa. Kjennes ut som kraniet vurderer å dele seg på midten for øyeblikket.Går tregere her nå
Ajj. Kjedelig. Min varslet heldigvis bare nye ting.. Men jeg er litt aktiv akkurat nå, så.. Ble plagsomt [emoji28][emoji28]Her ble jeg sur. Den peip når den ikke skulle pipe ! Så hver gang jeg tok en lur falt det den helt naturlig å pipe. Selv om den varsla ting jeg hadde svart på timer før [emoji23]
Bursdag i morgen?Dere har vært flinke i kveld[emoji1]
Ble opptatt med bursdagsfiksing jeg..
Det er så gøy [emoji28][emoji23][emoji23][emoji23]
Dette går så fort at Skrømt ikke henger med i svingene [emoji14]
Det er det nokDet er det!! Sikker dem som har sagt det skal gjøres og i noen tilfeller[emoji85]
Jeg har gitt opp og innser at jeg går glipp av mer og mer i kveld. For mye annet som skjedde.Uansett hvor fort jeg leser gjennom er dere foran meg [emoji23]
Hahaha. Du er kul!Hehe. Mannen er så skvetten av seg [emoji23][emoji23]
Han skulle plage meg i stad.. Så.. Jeg snudde meg bare mot ham og sa "WÆH!". Og han HOPPA jo meterhøyt
Dere har skravlet ganske bra mens jeg har vært ute og løpt
Flinke dere er
OjdaJaa. Kjennes ut som kraniet vurderer å dele seg på midten for øyeblikket.
Gjør det. Nesten litt ok å få hentet meg inn igjen dog....Går tregere her nå
Sant nokGjør det. Nesten litt ok å få hentet meg inn igjen dog....
[emoji23][emoji23]Ajj. Kjedelig. Min varslet heldigvis bare nye ting.. Men jeg er litt aktiv akkurat nå, så.. Ble plagsomt [emoji28][emoji28]
Ryker fort5% batteri igjen
Ups
Jeez altså hvor vanskelig er det
Send meg egen meldimg på hva dere skal ha, ikke på felleschatten siden det kpmmer andre innlegg mellom å jeg da ikke får med meg alt..
Nå derimot har 4 stk skrevet i felles