D
Drivved
Guest
Det er helt fantastisk!Høres ikke så ille ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt fantastisk!Høres ikke så ille ut
Huff, det hørtes kritisk ut. Flaks at du oppdaget det!
Jaa, 20 laken! Fatter ikke hvordan jeg skal løse det. Tror jeg må vurdere å bli eskortepike.
Neida, skal ringe forsikringsselskapet i morgen. Frykter at det skjedde når jeg kjørte i grøfta i vinter. Iallefall noe av skadene.
Vurderer å selge hele bilen og kjøpe meg en skikkelig hestebil.
Ja klart han ville nå [emoji23]
Ikke lett å skjønne dette
Makan, så frekt![emoji33]
Tror jaggu han må jobbe hardt for å gjøre det godt igjen!Mi vet jeg er surrete, så det går bra [emoji56]Normalt gjør jeg det og tror gjerne jeg gjorde det også. Men tror hørselen er helt på trynet. For jeg hørte tydelig bullshit [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg spør ikke mer enn en gang "hæ" helst. Ellers blir jeg flau gitt [emoji23]
Ja vi får nå se hva det blir til...
Nærmer seg sovetid for mange velGår tregere her nå
Ja, tror jeg og. Nå er det bare en feit blobb under huden min liksom.Lettere når baby er ute kanskje. Hvertfall lettere å forholde seg til![]()
Varma opp kinamaten og tok 4 biter. Mannen fikk resten. Eier ikke særlig matlyst i dag nei [emoji85]
Haha. Sauen og bæbæ. Jaja [emoji23] Stusset ikke på det jeg.
Er jo moro for unga daOg ja. Hva gjør vi ikke for dem [emoji173]
Vi må skravle på folkens
Helt enig men vanskelig når trenere synes det er greit
Ja, de har sånn hvert år [emoji4]Skikkelig tur altså![]()
Har også oppskjært brød [emoji14] Er jo genialt. Dermed får jeg sove lenge i helgene også for hu ordner seg![]()
Ja. Menmen. Spiste mer enn det tidligere da.Uff da, det var lite[emoji85]
Vi ER nå over 160 innlegg OVER DAGSMÅLET for denne tråden. Så det så!
Hadde hjemmelaget fiskegrateng
Hodet ble mye bedre etter en treningstur
Jeg synes alltid det er hysterisk morsomt... Han tåler faktisk ingenting..!Ha ha vittig
Hahaha. Ja du får fortelle han at nye klengenavnet til ungen er "sauen" [emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23] samboer luerer på hva jeg ler slik av[emoji85][emoji28]
Det er jo det viktigste på en slik plass[emoji6]
Oiiii!Mangler bare 13 tråder nå![]()