>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så den akkurat selv på fb og lo godt altså ! [emoji23]Vis vedlegget 227378
Måtte le av den der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så den akkurat selv på fb og lo godt altså ! [emoji23]Vis vedlegget 227378
Måtte le av den der
Kan være en måte å utagere på, mtp hun snart skal bli storesøster..Skal bare kan være tøft [emoji173] Håper det er forbigående![]()
Ikke santHøres ut som noe som kunne blitt spurt om på et visst anonymform på det konkurrerende sted![]()
Å så herlig [emoji4]Frøkna sa 3 nye ord i dag[emoji173]️
Absolutt [emoji23]Trives veldig godt med det
Ja du har mer enn god nok unnskyldning til å sitte mye her inne da![]()
Du må hvertfall være forsiktig og ta vare på deg selv først og fremst <3
Må jo det men har styrt så mye med det her at jeg er litt leiDu får si i fra. Si i fra på pm, eller gå sultne [emoji173]️
Eller hint til at "bare en har meldt seg på maten'. Eller noe..?
Jada flinkFine ord det![]()
Noen som kan hjelpe meg? Får opp alt mulig på varslene mine, sånn at hvis noen har sitert et av innleggene mine for mer enn ca en time siden, så finner jeg det ikke. Kan jeg velge bort noen typer varsler? Feks at jeg ikke får opp når det kommer innlegg i tråder jeg har vært aktive i, bare når jeg blir sitert? Finner ikke innstillinger for varsler..
Helt grei. Litt for varmt [emoji28] litt mye å gjøre. Men bilen er i orden igjen, så jeg er fornøyd!Har dere hatt en fin helg, jenter?![]()
Ooh deiligMåtte sende skrytesnap [emoji28] kan jo skryte litt her og?!![]()
Ja denne lo jeg også godt avSå den akkurat selv på fb og lo godt altså ! [emoji23]
Øynene blir sultne. Magen sier mett [emoji23] Så godt ut. Flink [emoji123]Måtte sende skrytesnap [emoji28] kan jo skryte litt her og?!![]()
Hahaha[emoji23][emoji23][emoji23] klarte jeg virkelig og kalle ungen min en sau[emoji85][emoji85][emoji85] er det mulig[emoji15][emoji23]
Så godt hun likte det da[emoji2] men blir ikke en helgedag med regn igjen kanskje[emoji6] Hvordan gikk det med deg der inne da?
Ja, greit å vite hun ikke er alene med og si i fra og bli gele[emoji28]
Flink du erMåtte sende skrytesnap [emoji28] kan jo skryte litt her og?!![]()
HahaVis vedlegget 227378
Måtte le av den der
Helt grei. Litt for varmt [emoji28] litt mye å gjøre. Men bilen er i orden igjen, så jeg er fornøyd!
Hva med deg?
7,5 år. Blikket jeg fikk da jeg åpnet døra, var såååå skyldig at det nesten var morsomt. [emoji85]Haha, synes jeg ser deg [emoji23][emoji13]
Hvor gammel er hun?
Så veldig godt utMåtte sende skrytesnap [emoji28] kan jo skryte litt her og?!![]()