♡ Skravletråd JUNI ♡

Skal bare kan være tøft [emoji173] Håper det er forbigående :)
Kan være en måte å utagere på, mtp hun snart skal bli storesøster..
Har blitt og blir mye endringer, så hun tar mer kontroll over seg og sitt. Ofte til det bedre - men ikke på dette.
Jeg vet ikke, en teori bare.

Kan jo også være en fase bare [emoji14]

Trives veldig godt med det :D
Ja du har mer enn god nok unnskyldning til å sitte mye her inne da :D
Du må hvertfall være forsiktig og ta vare på deg selv først og fremst <3
Absolutt [emoji23]
Men ja. "skal bare"... [emoji14]

Noen som kan hjelpe meg? Får opp alt mulig på varslene mine, sånn at hvis noen har sitert et av innleggene mine for mer enn ca en time siden, så finner jeg det ikke. Kan jeg velge bort noen typer varsler? Feks at jeg ikke får opp når det kommer innlegg i tråder jeg har vært aktive i, bare når jeg blir sitert? Finner ikke innstillinger for varsler..

Øverst til vendtre står det "varsler". Hvis du holder musepekeren over "varsler" så får du opp "varslingsinstillinger" nederst på ruten som kommer opp. Der kan du administrere hva du vil ha varsler om. Bare husk å lagre. :)

Hahaha[emoji23][emoji23][emoji23] klarte jeg virkelig og kalle ungen min en sau[emoji85][emoji85][emoji85] er det mulig[emoji15][emoji23]
Så godt hun likte det da[emoji2] men blir ikke en helgedag med regn igjen kanskje[emoji6] Hvordan gikk det med deg der inne da?
Ja, greit å vite hun ikke er alene med og si i fra og bli gele[emoji28]

Hahaha. Er det verre enn at jeg ikke så noe unormalt med det i det heletatt? [emoji23][emoji23][emoji23] Hahahaha.

Vi tenkte å prøve en hverdag etter jobb. Da er det kanskje litt roligere.

Gikk greit med meg, men så lenge jeg må ta Paralgin for at hodet ikke skal spise meg, så er det nedtur allikevel... Det er sterke smertestillende, og Paracet og Ibux har ingen effekt. På slike dager må jeg ofte ta 2 i løpet av dagen, mens en dag hjemme kan jeg klare uten.

Dog godt å se lille kose seg :)

Back
Topp