Veldig snart faktisk
Hei hvor det går[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig snart faktisk
Kaka var veeeldig god, satser på maten blir det samme [emoji108]Nom pavlova [emoji7] Og coleslaw [emoji7] Ikke sammen. Men det er så godt![]()
Ja. Eller. Deler med han her da [emoji173]![]()
Så koselig da [emoji274]Bestilt tog og hotell for neste helg. Skal treffe svigermor og svigermormor i Trondheim [emoji4]
Bestilt tog og hotell for neste helg. Skal treffe svigermor og svigermormor i Trondheim [emoji4]
En staslig liten kar [emoji7]Ja. Eller. Deler med han her da [emoji173]![]()
Det skjønner jeg! Ofte er den veldig kort av en eller annen grunn [emoji14]
Vurderer å varme opp litt junkmat. Kjøpte kinamat tidligere. Stekt nudler med kylling og okse i ekstra sterk peppersaus. Spiste jo ikke opp alt tidligere [emoji7]
Ja, de veit å melke det altså..Selvsagt [emoji14] Eller. Har kun sett de 3 første. Tror jeg falt av lasset litt på film 3 liksom.
Joda jeg skjønner poenget altså [emoji14] Men enkelte filmer burde ta en ende også haha.
Mat er som regel for det meste alltid god [emoji7]Kaka var veeeldig god, satser på maten blir det samme [emoji108]
Jaa fin fyr å dele stue medFin han er[emoji1]
Kan sikkert dele [emoji7] Er så masse igjen [emoji39]Ååh, vent på meg!![emoji1]
Gjør jo det! Skal snike meg inn med telefonen hennes straks.Lover godt da! [emoji39]
Ja, men han er ikke så verst å dele stua med da. Kjekk kar!Ja. Eller. Deler med han her da [emoji173]![]()
Er det mye jobb?Skremmende kort[emoji1]
Har en travel uke foran meg...
Tror jeg på..! [emoji7]Det var helt fantastisk!
Er jo så mange ekstremt gode skuespillere med i de da. Hvem liker ikke se på Vin Diesel, Statham, the Rock liksom? [emoji23]Ja, de veit å melke det altså..
Men de vil jo gjerne bruke det til de ikke tjener nok på det lengre...
The fast and furious er en av de overmelkede.. Sett de to første, og tror jeg prøvde på nr 3.. Men.. Ja. Ble overrasket over at det er kommet så mange for å si det sånn
Synes jeg og. Men er ikke så lett for en stepappa å vite hvordan han skal håndtere unger sånn sett, når han har liiite erfaring med barn.Det er selvsagt en oppgave som må deles![emoji1]
TvitviGjør jo det! Skal snike meg inn med telefonen hennes straks.
Absolutt ikke så verstJa, men han er ikke så verst å dele stua med da. Kjekk kar!