♡ Skravletråd JUNI ♡

Det blir han nok[emoji23] enten han vil eller ikke!
Han må.. Kjedelig å være den som alltid må være streng hele tiden. Kan ikke jeg få sitte uten å bry meg litt..?

Sovende barn er fint :)
Ja. Herlig. For tidligere hørte jeg minste som tulla. Og hu har lagt seg på rommet til storesøstera som pleiet å sovne ganske kjapt også. Men hu får ikke sove om lillesøstra tuller gitt

Vært å besøkt ei venninne som ikke kom i babyshoweren i går, og hjulpet til å spise opp pavlovaen hun hadde bakt [emoji3][emoji3] nam! Nå er ryggen ganske kaputt etter å vært i mye aktivitet i dag, men skal mekke litt coleslaw og slenge en "pulled beef" i ovnen. Kveldsmat som passer på en søndag, det [emoji108][emoji106]
Nammmm.. Til begge deler. Pavlova er sjukt godt!

Vært å besøkt ei venninne som ikke kom i babyshoweren i går, og hjulpet til å spise opp pavlovaen hun hadde bakt [emoji3][emoji3] nam! Nå er ryggen ganske kaputt etter å vært i mye aktivitet i dag, men skal mekke litt coleslaw og slenge en "pulled beef" i ovnen. Kveldsmat som passer på en søndag, det [emoji108][emoji106]
Nom pavlova [emoji7] Og coleslaw [emoji7] Ikke sammen. Men det er så godt :D

Pavlova er elsk![emoji7]
Høres ut som en koselig dag!

Bestilt tog og hotell for neste helg. Skal treffe svigermor og svigermormor i Trondheim [emoji4]

Vurderer å varme opp litt junkmat. Kjøpte kinamat tidligere. Stekt nudler med kylling og okse i ekstra sterk peppersaus. Spiste jo ikke opp alt tidligere [emoji7]

Back
Topp