Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Sliten?Tror det blir tidlig senga gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten?Tror det blir tidlig senga gitt
Brette klær burde vært en egen hobby.
Ja [emoji173] Og mannen trenger virkelig litt luft rundt øra han og. Tenkte på noe annetDeilig med litt alenetid[emoji173]️
Gjør så godt vi kan![]()
Det er detKoselig med sånne[emoji1]
Det er godt [emoji1]Flinke skravlere, mindre flink rapportør som lest feil fortegn... menmen, snart er vi over dagens tall i alle fall![]()
Helt nydelig. Og nå sover de også gitt [emoji7]
Selvsagt [emoji14] Eller. Har kun sett de 3 første. Tror jeg falt av lasset litt på film 3 liksom.Tjææ. Du har sett de før ja?
For.. Poenget er vel helst at man alltid kommer til "the final destination", uansett hvor hardt du prøver unngå det [emoji14]
Så du har stua for deg selv osv?Wohoooo. Dette var litt deilig [emoji14]
Lille sover, mannen dro på golfbanen og jeg ser på tv og bare puster. Undulaten mente det var tomt for mat så fikk fylle på litt der også.
Nettopp[emoji1] godt vi kan holde på med noe vi elsker!
Bra detDet har jeg full forståelse for![emoji15]
Han klarer jo ikke være streng vett...
Eller si i fra. Det.. Må vel læres opp. Regner med når lille T kommer ut, og begynner å stabbe rundt... Så blir han vel trent på å si nei.
JaSå kunne de som liker slikt drive med det og vi andre velge det bort?![]()
Jeg gjør det jaGjør det Kengu, du trenger det nok [emoji173]
Nyt [emoji170]Wohoooo. Dette var litt deilig [emoji14]
Lille sover, mannen dro på golfbanen og jeg ser på tv og bare puster. Undulaten mente det var tomt for mat så fikk fylle på litt der også.
Er det jaSliten?
Fantastisk! Håper mi har sovnet og. Klokka 20.00 sa jeg at hun måtte marsjere rett i seng uten mer tull.. Ikke hørt noe mer i alle fall!Helt nydelig. Og nå sover de også gitt [emoji7]
Uff. Ja..
Fikk medfølene blikk her i går. Møtte på 3 andre damer som tidligere har testet dette å være gravid på sommertid..
Alle tre spurte "er det varmt for deg?".. Etterfulgt av den dypeste medfølelse [emoji28]
Mangler fortsatt det lille ekstra....?[emoji849]