♡ Skravletråd JUNI ♡

Tjææ. Du har sett de før ja?
For.. Poenget er vel helst at man alltid kommer til "the final destination", uansett hvor hardt du prøver unngå det [emoji14]
Selvsagt [emoji14] Eller. Har kun sett de 3 første. Tror jeg falt av lasset litt på film 3 liksom.

Joda jeg skjønner poenget altså [emoji14] Men enkelte filmer burde ta en ende også haha.

Wohoooo. Dette var litt deilig [emoji14]

Lille sover, mannen dro på golfbanen og jeg ser på tv og bare puster. Undulaten mente det var tomt for mat så fikk fylle på litt der også.
Så du har stua for deg selv osv? :D

Han klarer jo ikke være streng vett...
Eller si i fra. Det.. Må vel læres opp. Regner med når lille T kommer ut, og begynner å stabbe rundt... Så blir han vel trent på å si nei.

Det blir han nok[emoji23] enten han vil eller ikke!

Vært å besøkt ei venninne som ikke kom i babyshoweren i går, og hjulpet til å spise opp pavlovaen hun hadde bakt [emoji3][emoji3] nam! Nå er ryggen ganske kaputt etter å vært i mye aktivitet i dag, men skal mekke litt coleslaw og slenge en "pulled beef" i ovnen. Kveldsmat som passer på en søndag, det [emoji108][emoji106]

Helt nydelig. Og nå sover de også gitt [emoji7]
Fantastisk! Håper mi har sovnet og. Klokka 20.00 sa jeg at hun måtte marsjere rett i seng uten mer tull.. Ikke hørt noe mer i alle fall!

Uff. Ja..
Fikk medfølene blikk her i går. Møtte på 3 andre damer som tidligere har testet dette å være gravid på sommertid..
Alle tre spurte "er det varmt for deg?".. Etterfulgt av den dypeste medfølelse [emoji28]

Flott med litt sympati[emoji6]

Back
Topp