♡ Skravletråd JUNI ♡

Det er jo bare koselig[emoji23] i masse små hauger som jeg kan legge pent i skuffer og skap[emoji7]
Klærne mine, som samboer tok opp fra vaskerommet i formiddag ligger fortsatt på min side av senga i en haug [emoji23]
Kommer sikkert bare til å putte hele haugen inn i skapet i kveld da jeg skal legge meg [emoji23][emoji85]

Du hadde besvimt av å se i mitt klesskap [emoji23][emoji23][emoji13]

Skravle på

Vi er nå under 700 bak å være ajour til "mer enn mai" og det er vel alt som tyder på at det kan reduseres ytterligere.

Men som statuser for dagen viser, innlegg går meget mulig over 6000 i dag, men vi trenger mange, mange nye tråder.
Har du oppdatert dagens tråd?

Nei det hadde bare blitt kleint.
For å si det sånn, mannen hadde gått greit inn hos mine kollegaer. De er få, han har truffet flere av dem. De er vanlige mennesker og sosiale.

Hans...Han kjente ikke fleste engang...

Er litt bekymret for disse trådene
Det er jeg også

En dag med 200 ja. Fargen på trusa og hva har du i veska. Hva ligger på spisebordet og hva er i venstre baklomme. Har du hørt på radio i dag. Har du dab i bilen. The list go on.

Men ti sånne dager? Lista er vel ikke så lang...

Jeg synes det var en veldig dårlig erstatning for lekeland altså [emoji23] legevakten, mener jeg..
Uff. Men greit at sånt blir oppdaget.
Lekeland.... Legevakt...hva skal vi finne på i dag tro??? Hehe.

Men greit å få sjekket slikt da

Nei, legevakt. Haha. Overrasket?

Skulle bare levere urinprøve på lille, fordi hun skriker og drar seg ille i bleia og tissen. Men så var det utslag så da ventet vi på legen også. Spor på blod og 2+ på leukocytter, men de ville vi skulle gi smertestillende frem til mandag og masse vann så fastlegen kan dyrke den. Han trodde det var UVI, men ville ikke gi antibiotika uten dyrking.

Såååå vi fant en lekeplass isteden og hun kosa seg masse [emoji173]
Godt de får sjekket det ordentlig

Klærne mine, som samboer tok opp fra vaskerommet i formiddag ligger fortsatt på min side av senga i en haug [emoji23]
Kommer sikkert bare til å putte hele haugen inn i skapet i kveld da jeg skal legge meg [emoji23][emoji85]

Du hadde besvimt av å se i mitt klesskap [emoji23][emoji23][emoji13]
Høres ut som det kan ligne på mitt...

For å si det sånn, mannen hadde gått greit inn hos mine kollegaer. De er få, han har truffet flere av dem. De er vanlige mennesker og sosiale.

Hans...Han kjente ikke fleste engang...
Er bare damer på min jobb, så tror samboer hadde kjedet seg [emoji23]

Back
Topp